TOKİ, Samsun'da 422 konut, cami ve sosyal tesis yaptıracak!

TOKİ, Samsun'da 422 konut, cami ve sosyal tesis yaptıracak! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Samsun ili, Çay Mahallesi'nde 422 adet konut, 1 adet cami, 1 adet sosyal tesis yaptırmak üzere ihale düzenledi
 
Yazı Boyutu

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Samsun ili, Çay Mahallesi'nde 422 adet konut, 1 adet cami, 1 adet sosyal tesis inşaatı ile altyapı ve çevre düzenlemesi inşaatı işi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu'nun 19'uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edecek.

İhale, 30.04.2013 tarihinde saat 14:00'da T.C.Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı Bilkent Plaza B1 Blok Bilkent 06800 Çankaya/Ankara adresinde yapılacak. İşin süresi yer tesliminden itibaren 625 takvim günü olarak belirlendi.

Ayrıntılı bilgi için; http://www.toki.gov.tr/

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İder Mobilya ile evinizi beyaza dönüştürün!
21.04.2015 11:55
Modern mobilya tasarımlarıyla yaşam alanlarınızı keyifli hale getiren İder Mobilya, yatak odalarınızı, Kanyon takımıyla güzelleştiriyor.
Arap - Türk Gayrimenkul Zirvesi, 25 Nisan'da başlıyor!
21.04.2015 11:46
Realty Port İstanbul, Hilton Convention Center'da Ortadoğu’dan gelen konuklarını ağırlayacak.
Yedinci projesini Aydos Ormanları’na inşa etti
21.04.2015 11:46
Başarır İnşaat’ın “Helenium” markasıyla hayata geçirdiği yedinci proje olan Helenium Boutique, Aydos Ormanı’nın eteklerinde inşa ediliyor.
Trabzon’daki tarihi Bedesten ilgi bekliyor!
21.04.2015 11:13
Trabzon'daki tarihi çarşı, her geçen gün sayısı artan büyük alışveriş merkezlerine rağmen yaklaşık 400 yıldır kent ticaretindeki önemini koruyor.
Tarihi Şah Melek Camisi’ne PVC sundurma!
21.04.2015 10:19
Edirne’deki yaklaşık 600 yıllık Şah Melek Camii’nin girişine yapılan PVC sundurma tepki çekiyor.
TOKİ, Giresun’da 592 konut inşa edecek!
21.04.2015 09:53
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Giresun’da konut, ticaret merkezi ve cami inşaatı yapımı için bugün ihale düzenliyor.
TOKİ, 98 bin liraya daire sahibi yapacak!
20.04.2015 17:32
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Edirne Fırınlarsırtı’nda alt gelir grubu için uygun fiyatlarla daire sahibi yapacak.
Diyarbakır'da ilk güneş enerjisi santrali kuruldu!
20.04.2015 16:58
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin, doğa dostu kaynaklara dikkat çekmek için hayata geçirdiği bölgenin ilk güneş enerji santrali yarın açılıyor.
Mai’de şimdi kullanmaya başla, ödemeler gelecek yıla
20.04.2015 16:50
FerYapı’nın İstanbul’un gelişim potansiyeli en yüksek bölgelerinden Kartal’da inşa ettiği Mai Residence’da ödemeler bir yıl erteleniyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000