Zirvede yükselen caminin inşaatı tamamlandı!
En çok konuta ve kiraya para harcadık!
Konut satış geliri PKK’ya aktarıldı iddiası!
Gazipaşa Havalimanı emlak sektörünü hareketlendirdi
İstanbul’da 7 Ağustos’ta elektrik kesintisi yaşanacak!

TOKİ, Samsun'da 422 konut, cami ve sosyal tesis yaptıracak!

TOKİ, Samsun'da 422 konut, cami ve sosyal tesis yaptıracak! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Samsun ili, Çay Mahallesi'nde 422 adet konut, 1 adet cami, 1 adet sosyal tesis yaptırmak üzere ihale düzenledi
 
Yazı Boyutu

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Samsun ili, Çay Mahallesi'nde 422 adet konut, 1 adet cami, 1 adet sosyal tesis inşaatı ile altyapı ve çevre düzenlemesi inşaatı işi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu'nun 19'uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edecek.

İhale, 30.04.2013 tarihinde saat 14:00'da T.C.Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı Bilkent Plaza B1 Blok Bilkent 06800 Çankaya/Ankara adresinde yapılacak. İşin süresi yer tesliminden itibaren 625 takvim günü olarak belirlendi.

Ayrıntılı bilgi için; http://www.toki.gov.tr/

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Avrupa Ataköy Residence Ekim’de satışa çıkıyor
05.08.2015 10:43
Yenibosna’daki Kale Endüstri’nin arsası üzerine Artaş İnşaat’ın geliştireceği Avrupa Residence’de satışlara Ekim ayında başlanacak.
Kale’de ofislerin ferahlığı için bir kat feda edildi
05.08.2015 10:38
Avrupa Konutları Kale’de ofislerin ferahlığı için 9. blok bir kat eksik inşa edildi.
Nurol Park, yepyeni bir hayata kapılarını açıyor!
05.08.2015 09:45
Nurol GYO, İstanbul’un yeni çekim merkezi Güneşli’de hayata geçireceği Nurol Park ile yepyeni bir hayata kapı açacak.
Kıvanç Tatlıtuğ 750 bin liraya ev aldı!
05.08.2015 09:36
Oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, gayrimenkul sektörüne yatırım yapmaya devam ediyor.
Dumankaya İnşaat, cirosunu en çok artıran 3. firma oldu!
04.08.2015 13:37
Dumankaya İnşaat, 2014 yılı finansal bilgileri ile Capital 500 listesinde 'Cirosunu En Çok Arttıran İlk 25 Şirket' kategorisinde 3. oldu
Ünye TOKİ Konutları selden zarar gördü!
04.08.2015 10:42
Ordu'nun Ünye ilçesinde TOKİ Konutlarının zemin katlarını, şiddetli yağışlar sonrası su bastı, iki bloğun elektrik saatleri zarar gördü.
Rusya'dan yüzde 10,25'lik doğalgaz indirimi!
04.08.2015 10:29
Rusya Enerji Bakanı Aleksandr Novak, Gazprom ile BOTAŞ'ın yüzde 10,25'lik doğalgaz indirimi konusunda anlaştıklarını belirtti.
Doğal taşlar mekanlara yeni bir boyut kazandırıyor!
03.08.2015 15:30
Tureks Stone'un ev ve ofisler için özel olarak ürettiği gri renkleri içeren doğal taş koleksiyonları mekanları büyüleyici bir güzellikle buluşturuyor.
Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforunu yaşatıyor!
03.08.2015 12:03
400 dönümlük özel bir arazide 150 seçkin villadan oluşan Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforuyla sakinlerine doğa içinde bir yaşam tarzı sunuyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000