TOKİ, Muğla Kavaklıdere'de 94 konut yaptıracak!

TOKİ, Muğla Kavaklıdere'de 94 konut yaptıracak! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Muğla ili, Kavaklıdere ilçesi Çayboyu Beldesi'nde 94 adet konut yaptırmak üzere ihale düzenledi
 
Yazı Boyutu

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Muğla ili, Kavaklıdere ilçesi Çayboyu Beldesi'nde 94 adet konut inşaatı ile altyapı ve çevre düzenlemesi inşaatı işi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu'nun 19'uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edecek.

İhale, 22.04.2013 tarihinde saat 14:30'da T.C.Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı Bilkent Plaza B1 Blok Bilkent 06800 Çankaya/Ankara adresinde yapılacak. İşin süresi yer tesliminden itibaren 450 takvim günü olarak belirlendi.

Ayrıntılı bilgi için; http://www.toki.gov.tr/

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Yeşil hastaneler geliyor!
24.04.2015 09:32
Türkiye'nin yeşil hastaneleri olarak yapımı süren Okmeydanı, Göztepe ve Kartal'daki hastaneler tamamlandığında 3 bin özellikli yatak hizmet verecek.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Hasan Dede Türbesi de dönüştü!
24.04.2015 09:55
İstanbul Eyüp’e bağlı Çiftalan köyündeki 600 yıllık geçmişe sahip Hasan Dede Türbesi de ‘kentsel dönüşüm’ misali yeniden inşa edildi.
Moment İstanbul’da fiyatlar ne kadar?
24.04.2015 09:50
AC Yapı imzasıyla Kartal’da konumlandırılan Moment İstanbul projesinde fiyatlar 275 bin liradan başlangıç gösteriyor.
Nevşehir'de kentsel dönüşüm için start verildi
23.04.2015 17:07
Nevşehir Belediyesi tarafından projelendirilen 'Merkez Kentsel Dönüşüm Projesi'nde tespit ve ölçüm çalışmalarına başlandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000