'Fikirtepe'yi TOKİ satsaydı m2'si 16 bin lira olurdu'
Yalı Ataköy’e taşınmaya hazır mısınız?
Finans Merkezi'ne 200 milyonluk komşu: A+ Live!
İstanbul 216’nın 2’nci etabı 36 ay sıfır faizle satışta!
Tarlabaşı360 mimarisi ile Körfez yatırımcısını etkiledi

TOKİ Malatya’da 441 konut ve iki ticaret merkezi yaptıracak!

TOKİ Malatya’da 441 konut ve iki ticaret merkezi yaptıracak! Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Malatya Merkez’de 441 konut ve iki adet ticaret merkezi yaptıracak
 
Yazı Boyutu

 

Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Malatya Merkez'de 441 konut ve iki adet ticaret merkezi yaptıracak. TOKİ tarafından yaptırılacak olan projenin ihalesi 24 Ocak 2013 Perşembe günü saat 14.00'te TOKİ Bilkent Plaza Ankara adresinde yapılacak. Yer teslimi, ihalenin ardından 5 gün içerisinde gerçekleşecek. Projenin yapım süresi 670 takvim günü olarak belirlendi.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
İnşaat firmaları 'spa'ları projelerine dahil etmeye başladı
29.04.2016 15:30
Sağlık ve Doğal Terapiler Derneği Başkanı Nihat Ayçeman son dönemlerde inşaat firmalarının projelerinde spa gibi hizmetlere yer verdiklerini belirtti
Türkiye Müteahhitler Birliği’nden sektör analizi!
29.04.2016 12:19
Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) yeni 3 aylık İnşaat Sektörü Analizi’ni yayımladı.
Narova 2. Etap ne zaman teslim edilecek?
29.04.2016 10:51
Kayhan Karabayır 80 dönüm arazide 9 etapta bin 100 konut olarak planlanan Narova'nın ilk bölümünde yaşamın başladığını bildirdi.
Silivri sahilindeki yosunlar temizleniyor
28.04.2016 15:44
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Kutlu: "Çalışmalardan sonra halkımız daha temiz bir sahilde yüzebilecek"
'Türkiye'nin Maldivleri' turizme kazandırılacak
27.04.2016 16:39
Burdur'un Yeşilova ilçesinde bulunan, beyaz kumsalı ve berrak yapısıyla Maldivler'e benzetilen Salda Gölü, turizme kazandırılacak.
Türk müteahhitler gelişen ülkelerle rekabet edebilecek
27.04.2016 16:12
Türk Eximbank Genel Müdürü Hayrettin Kaplan, Türk iş adamlarına doğrudan kredi imkanıyla destek olacaklarını söyledi.
Özyeğin Üniversitesi EKODesign Konferansı'nın örnek projesi oldu
26.04.2016 17:34
Yapı-Endüstri Merkezi (YEM) tarafından düzenlenen EKODesign Konferansı’nda, Özyeğin Üniversitesi ScOLa binası anatomik olarak incelendi.
Çingeneler saray gibi evlerde yaşıyor!
26.04.2016 17:00
Çingenelerin şehri olarak olarak anılan Moldova'nın Soroca şehrindeki evler görenleri şaşırtıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000