TOKİ Malatya Merkez’de 114 konut 15 Temmuz’da satışa çıkıyor!

TOKİ Malatya Merkez’de 114 konut 15 Temmuz’da satışa çıkıyor! Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Malatya-Merkez Konak Mahallesi Toplu Konut Uygulaması çerçevesinde, toplam 114 adet konut satışa sunulacak
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Malatya-Merkez Konak Mahallesi Toplu Konut Uygulaması çerçevesinde, toplam 114 adet konut satışa sunulacak.

Kura yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutlar için başvurular, T.Halk Bankası.'nın tüm şubeleri tarafından 15 Temmuz – 13 Ağustos 2013 tarihleri arasında kabul edilecek. Satışa çıkarılan 114 adet 107 metrekarelik 3+1 dairenin fiyatı 71 bin 555 lira ile 105 bin 290 lira arasında değişiyor. Yüzde 10, 15 veya 25 peşinatla satın alınabilen konutların taksitleri 447 liradan başlıyor.

Satış ilanı için tıklayın!

Satış fiyatları için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Nabi Avcı, Fenerbahçe Stadı yanındaki arazi için ne dedi?
06.05.2015 23:16
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Fenerbahçe Stadı'nın yanındaki eski Kenan Evren Anadolu Lisesi'nin bulunduğu 15 dönümlük arazi için açıklama yaptı.
Kayaşehir 23. Bölge Alt Gelir Grubu kura sonuçları!
06.05.2015 11:00
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından hayata geçirilecek 400 konutluk Kayaşehir 23. Bölge Alt Gelir Grubu Konutları için kuralar çekiliyor
İstanbul Akvaryum'un yanına otel geliyor!
04.05.2015 10:47
Crowne Plaza Otel Florya, Akvaryum'un yanında 305 odasıyla hizmet verecek.
Homteks 2015 yaz koleksiyonu ile göz kamaştırıyor!
06.05.2015 15:09
Homteks 2015 Yaz Koleksiyonu, en moda duvar kağıtları ve kumaşları tüketicilerin beğenisine sunuyor.
Rings İstanbul, anneleri unutmadı!
06.05.2015 14:23
Rings İstanbul, düzenlediği kampanyayla hayatınızın en değerli varlığı annenize ya da eşinize Anneler Günü’nde unutulmaz bir hediye verme fırsatı sun
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları yayınlandı!
06.05.2015 10:46
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları belli oldu. TOKİ satışa çıkardığı alt gelir grubundaki 400 konutla Kayaşehir'de ev sahibi yaptı.
Elysium Art Şişli’nin yüzde 60’ı satıldı!
05.05.2015 14:51
Ofton İnşaat’ın Elysium Art Şişli projesi, kısa sürede yüzde 60 oranında satış başarısına ulaştı.
Bosch Grubu, yıllık değerlendirme toplantısı yapacak!
05.05.2015 14:48
Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcılarından Bosch Grubu, Türkiye’de 100 yılı aşkın süredir ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor.
Kelebek Mobilya’dan mutfakları tümüyle değiştiren kampanya!
05.05.2015 14:42
Kelebek Mutfak, yüzde 15 indirimle sunduğu ürünlerini ‘Üçlü Ankastre Set veya Bulaşık Makinesi Hediye’ kampanyasıyla buluşturuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000