TOKİ Kayaşehir yeni proje 2014

TOKİ Kayaşehir yeni proje 2014 TOKİ Kayaşehir Kayabaşı'nda 482 konutluk yeni projeye başlıyor
 
Yazı Boyutu

TOKİ İstanbul Başakşehir Kayabaşı 23. Bölge kapsamında yeni bir projeye başlıyor. 482 daire ve 2 büfe inşaatını kapsayan projenin yoğun talep görmesi bekleniyor. Yapım süresi 610 takvim günü olarak belirlenen projenin ihalesi 8 Ocak 2014 günü saat 14.00'te TOKİ Bilkent Plaza Ankara adresinde gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
"Yerli Robinson" yağışların ardından adasına döndü!
28.04.2015 12:11
Kahramanmaraş’ta Türkiye genelinde geçen yıl yaşanan kuraklık nedeniyle barakasını terk eden Yerli Robinson, yağışların ardından adasına döndü.
Milyarder iş adamının yatı Kuşadası’na demir attı!
28.04.2015 11:52
Kuşadası Ege Ports Limanı'na daha önce yakıt almak için uğrayan Katar Emiri ve Rus milyarderin yatından sonra bu kez Paul Allen'ın yatı yanaştı.
Graniser’in sezon trendleri dış mekanlarda!
28.04.2015 10:56
İlkbaharın gelmesiyle beraber Graniser, benzersiz renk ve ebat seçenekleri ile sezon trendlerini dış mekanlara taşıyor.
Ege Perla’nın 32 ticari ünitesini portföyünde tutacak!
28.04.2015 10:25
İş GYO, Ege Perla projesinin 32 adet ticari ünitesini portföyünde tutma kararını Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) açıkladı.
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Doğru nefes al, hastalıktan korun!
27.04.2015 15:53
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından çalışanlar için düzenlenen 'Doğal nefes çalışması' semineri ile doğru şekilde nefes almanın önemi anlatıldı.
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000