TOKİ İstanbul Kayabaşı 19. Bölge’de konut seçimleri başladı!

TOKİ İstanbul Kayabaşı 19. Bölge’de konut seçimleri başladı! TOKİ İstanbul Kayabaşı 19. Bölge’de konut seçim dönemi başladı
 
Yazı Boyutu

TOKİ İstanbul Kayabaşı 19. Bölge'de konut seçim dönemi başladı. 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 konut seçeneklerinden oluşan projede fiyatlar 99 bin 134 lira ile 335 bin 806 lira arasında değişiyor. Yüzde 10, 15 ve 25 peşinatla daire sahibi olunan Kayabaşı 19. Bölge'de 96, 108 ve 120 ay vade seçeneği sunuluyor. Projede teslimler 21 Haziran 2013 tarihinde son bulacak.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İzmir’de şehir içi ulaşım durdu!
02.06.2015 12:54
İzmir’de geçtiğimiz günlerde şiddetli yağış sonrası büyük aksaklıklar yaşanmasının ardından şimdi de Kentkart krizi yaşandı.
Filyos'taki yatırım, 12 bin kişiye iş kapısı açacak!
02.06.2015 10:15
Zonguldak’ın Çaycuma ilçesi sınırları içinde bulunan Filyos'ta yapılması planlanan Filyos Endüstri Bölgesi 12 bin kişilik istihdam sağlayacak.
Enerji projeleri için acele kamulaştırma kararı!
02.06.2015 09:55
Enerji iletim hattı projeleri için acele kamulaştırma kararları alındı. Söz konusu kararlar, Resmi Gazete'de yayımlandı.
Reza Zarrab’ın yalısında kaçak kat iddiası!
02.06.2015 09:22
Reza Zarrab’ın Ebru Gündeş’e hediye alıp neredeyse yeniden yaptırdığı Boğaz kıyısındaki yalı iddiaya göre hiç denetlenmedi...
Koleksiyon ‘Açık İş’ ofis serisini uluslararası alanda tanıtıyor
01.06.2015 17:27
Son yıllarda Umberto Eco’nun ‘Açık İş’ yaklaşımını temel alan ofis serisini uluslararası platformda tanıtan Koleksiyon, tasarımlarıyla dikkat çekiyor.
1. Alaaddin Keykubat Camisi, 8 asırdır ayakta!
01.06.2015 16:33
Selçuklular döneminde Kütahya'da yaptırılan 1. Alaaddin Keykubat Camisi ve hamamı, zaman zaman restorasyon geçirse de 8 asırdır ayakta duruyor.
İstanbul Finans Merkezi'ndeki projesinin yapı ruhsatını aldı!
01.06.2015 15:27
İş GYO, İstanbul Ümraniye'de inşa edilecek olan projesinin yapı ruhsatını aldığını Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıkladı.
Folkart Life Bornova ne zaman teslim edilecek?
01.06.2015 14:47
İzmir'de 25 bin metrekare arsa üzerine kurulan Folkart Life Bornova, 2017 yılının Haziran ayında sahiplerine teslim edilecek.
Ağaoğlu medeniyetleri buluşturuyor!
01.06.2015 14:10
Ağaoğlu-Anadolu'dan Renkler Medeniyetler Buluşması 11 Haziran'da gerçekleştirilecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
CAN BURUNDA
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000