İstanbul'da helikopter turuyla arsa avı!
Google'ın İstanbul'daki evini gördünüz mü?
3. Köprü'de Riva Tüneli'nin sonuna gelindi!
Kayahan’ın kızı Beste Açar veraset davası açtı!
Kenan İmirzalıoğlu Bodrum'da villa kiraladı

TOKİ, HSYK'ya yeni bina yapacak

TOKİ, HSYK'ya yeni bina yapacak Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKi) Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu'na (HSYK) hizmet binası yapacak.
 
Yazı Boyutu

Çankaya-Karakusunlar'da yapılacak hizmet binasına ilişkin protokol, TOKİ Başkan Vekili Ahmet Haluk Karabel ve HSYK Genel Sekreteri Mehmet Kaya arasında imzalandı. HSYK Başkan Vekili Ahmet Hamsici, Amasya Adalet Sarayı'nın açılışında Başbakan Erdoğan'a bina ihtiyacından bahsettiklerini, Başbakanın konuyla yakından ilgilendiğini belirterek çok kısa sürede arsa tahsisi yapıldığına dikkat çekti.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Akdeniz mimarisinin dokusu bu yaz evinizde!
06.07.2015 11:18
Ceramica Empoli serisi, mavi ve beyaz renklerin çarpıcı kombinasyonu ve özgün desenlerin kompozisyonu ile evlere Akdeniz havası getiriyor.
Çin'den flaş Türkiye uyarısı!
05.07.2015 13:47
Çin, Türkiye’ye seyahat edecek vatandaşlarını Türkiye’de yaşanan Çin karşıtı protestolara karşı uyardı.
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000