TOKİ Halkalı’da satılık 540 daire! 171 bin liraya!

TOKİ Halkalı’da satılık 540 daire! 171 bin liraya! Toplu Konut İdaresi TOKİ, İstanbul Halkalı Toplu Konut Uygulaması kapsamında 540 konutu açık satışa sunuyor
28.03.2010 - 13:46
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi TOKİ, İstanbul Halkalı Toplu Konut Uygulaması kapsamında 540 adet konutu açık satışa sunuyor. Satış işlemleri Ziraat Bankası aracılığıyla yapılırken, açık satış yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutların başvuruları, 31 Mart 2010 tarihinde başlayacak.

94 metrekare 2+1, 132 metrekare 3+1, 150 metrekare 3+1, 172 metrekare 3+1 ve 192 metrekare 4+1 tipindeki konutların fiyatları 171 bin 411 liradan başlıyor, 440 bin 266 liraya kadar çıkıyor.

Konutlar 96 ile 120 ay arasındaki vadelerle satılıyor. Konut bedelinin tamamının peşin ödenmesi durumunda yüzde 30 indirim uygulanıyor.

Konut satın almak için başvuruda bulunan kişilerin kendisi, eşi ve velayeti altındaki çocukları üzerine tapuda kayıtlı bağımsız bir konutun bulunmaması, daha önce Toplu Konut İdaresince satılmış bir gayrimenkule sahip olmamış ve daha önce Toplu Konut İdaresinden kredi almamış olmaları” şartları aranıyor.
 

İletişim bilgileri

Web: www.toki.gov.tr
Tel : 0212 470 01 82
Adres: Halkalı Toplu Konutları Atakent mah. 2. Etap Kültür Merkezi karşısı


 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000