Sıfır daire alırken bunlara dikkat edin!
Boskan İnşaat, Bosspoint Esenyurt için start verdi
AquaCity Denizli'de ev sahipleri reklam için buluştu!
New York metrosunun durumu içler acısı
3. Köprü'de 120 tonluk semer 305 metreye yerleştirildi!

TOKİ Göl Konutları bugün satışta

TOKİ Göl Konutları bugün satışta TOKİ Küçükçekmece Göl Konutları'nın açık arttırması bugün yapılacak
 
Yazı Boyutu

TOKİ Halkalı Atakent Göl Konutları, Eskidji tarafından açık artırmayla satışa sunuluyor. 12 Temmuz 2011 tarihinde yapılacak açık artırma kapsamında yer alan konutların fiyatları 129 bin liradan başlıyor. 48 konutun satılacağı açık artırma saat 14.00'de yapılacak. 120 metrekarelik konutlar için yüzde 15 peşinat ve 120 aya kadar vadelendirme yapılıyor. Her konut için 10 bin lira nakit teminat yatırılması gerekiyor. Proje Halkalı'da Ihlamur Evlerine komşu bir konumda yükseliyor.

AÇIK ARTIRMA YERİ VE SAATİ

Yer: İstanbul Eskidji Yenibosna / İSTANBUL
Saat: 14:00
Tel: 444 45 45

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforunu yaşatıyor!
03.08.2015 12:03
400 dönümlük özel bir arazide 150 seçkin villadan oluşan Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforuyla sakinlerine doğa içinde bir yaşam tarzı sunuyor.
Süleyman Çetinsaya Kale'de görmek için 3 örnek daire yaptırdı
03.08.2015 11:33
Süleyman Çetinsaya, çok titizlendiği Avrupa Konutları Kale’de sadece görmek ve incelemek için 3 örnek daire yaptırdı.
NCadde Agora’nın yarısı iki ayda satıldı!
03.08.2015 10:35
Özyurtlar İnşaat tarafından Esenyurt’ta hayata geçirilen Ncadde Agora yatırımcıdan büyük ilgi görüyor.
İETT'den vatandaşa doğum günü sürprizi!
29.07.2015 15:44
Doğum gününde otobüse binen yolcular, İstanbul kartlarını okuttuklarında doğum günü kutlama mesajı ile karşılaşıyorlar.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000