TOKİ Göl Konutları bugün satışta

TOKİ Göl Konutları bugün satışta TOKİ Küçükçekmece Göl Konutları'nın açık arttırması bugün yapılacak
 
Yazı Boyutu

TOKİ Halkalı Atakent Göl Konutları, Eskidji tarafından açık artırmayla satışa sunuluyor. 12 Temmuz 2011 tarihinde yapılacak açık artırma kapsamında yer alan konutların fiyatları 129 bin liradan başlıyor. 48 konutun satılacağı açık artırma saat 14.00'de yapılacak. 120 metrekarelik konutlar için yüzde 15 peşinat ve 120 aya kadar vadelendirme yapılıyor. Her konut için 10 bin lira nakit teminat yatırılması gerekiyor. Proje Halkalı'da Ihlamur Evlerine komşu bir konumda yükseliyor.

AÇIK ARTIRMA YERİ VE SAATİ

Yer: İstanbul Eskidji Yenibosna / İSTANBUL
Saat: 14:00
Tel: 444 45 45

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Elysium Art Şişli’nin yüzde 60’ı satıldı!
05.05.2015 14:51
Ofton İnşaat’ın Elysium Art Şişli projesi, kısa sürede yüzde 60 oranında satış başarısına ulaştı.
Bosch Grubu, yıllık değerlendirme toplantısı yapacak!
05.05.2015 14:48
Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcılarından Bosch Grubu, Türkiye’de 100 yılı aşkın süredir ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor.
Kelebek Mobilya’dan mutfakları tümüyle değiştiren kampanya!
05.05.2015 14:42
Kelebek Mutfak, yüzde 15 indirimle sunduğu ürünlerini ‘Üçlü Ankastre Set veya Bulaşık Makinesi Hediye’ kampanyasıyla buluşturuyor.
Bahçetepe İstanbul’un bir parseli daha onaylandı!
05.05.2015 11:39
Emlak Konut GYO, projelerinden Bahçetepe İstanbul projesinin altyapı ve çevre düzenleme işlerinin kısmi geçici kabulü onaylandı.
Topkapı İnistanbul'da fiyatlar 291 bin TL'den başlıyor!
05.05.2015 11:19
İnistanbul Topkapı'nın 9 Mayıs'ta başlayacak satış süreci öncesi özel müşteriler ile görüşmeler başladı.
Apple Watch dövmeyle çalışmıyor!
05.05.2015 10:43
Apple Watch dövme olan kolunuzda çalışmadığı konusundaki açığı kabul etti.
Papua Yeni Gine’de 7,4 büyüklüğünde deprem!
05.05.2015 10:33
Papua Yeni Gine’de 7,4 şiddetinde deprem meydana geldi. Şiddetli depremin ardından ise tsunami uyarısı yapıldı.
THY bu kez "en iyi hizmet veren havayolu" seçildi
04.05.2015 17:13
Yeme, içme, gezi ve eğlence portalı "The Daily Meal" THY’yi ekonomi sınıfı ikramında en iyi hizmet veren havayolu şirketi olarak belirledi.
Via Twins Ankara'nın özellikleri dikkat çekiyor!
04.05.2015 17:08
Via Twins hemen teslim ofisleri ve avantajlarıyla dikkat çekiyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000