Vodafone Arena'nın çatısı tamamlanıyor!
Sur Yapı Koşuyolu projesinde fiyat belli oldu!
Etkinlik takvimi cebe girdi
İstanbul’un parlayan yıldızı: Sultangazi
Türk firmalar Cityscape'te neler yapacak?

TOKİ Göl Konutları bugün satışta

TOKİ Göl Konutları bugün satışta TOKİ Küçükçekmece Göl Konutları'nın açık arttırması bugün yapılacak
 
Yazı Boyutu

TOKİ Halkalı Atakent Göl Konutları, Eskidji tarafından açık artırmayla satışa sunuluyor. 12 Temmuz 2011 tarihinde yapılacak açık artırma kapsamında yer alan konutların fiyatları 129 bin liradan başlıyor. 48 konutun satılacağı açık artırma saat 14.00'de yapılacak. 120 metrekarelik konutlar için yüzde 15 peşinat ve 120 aya kadar vadelendirme yapılıyor. Her konut için 10 bin lira nakit teminat yatırılması gerekiyor. Proje Halkalı'da Ihlamur Evlerine komşu bir konumda yükseliyor.

AÇIK ARTIRMA YERİ VE SAATİ

Yer: İstanbul Eskidji Yenibosna / İSTANBUL
Saat: 14:00
Tel: 444 45 45

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Dumankaya İnşaat, 14 Eylül’de basınla buluşuyor
04.09.2015 16:47
Gayrimenkul sektörünün en iyileri arasında yer alan Dumankaya sektörde öncü olmaya devam ediyor.
Kuzu Grup, Cityscape'te basın toplantısı düzenleyecek
04.09.2015 15:18
Ataköy'de hayata geçirdiği Sea Pearl projesiyle Cityscape'te yerini alacak olan Kuzu Grup, fuarın 2. günü basın toplantısı düzenleyecek.
Antalya'nın güneş enerjili stadında sona yaklaşıldı
04.09.2015 14:22
Antalya'da yapımı devam eden Türkiye'nin kendi enerjisini üreten tek stadı Antalya Arena'nın eylül ayı sonuna yetiştirilmesi planlanıyor.
İnşaat makineleri sektöründe istikrar!
04.09.2015 13:47
İnşaat makineleri sektörünün 5 yıldır düşüş yaşamayarak istikrarını koruduğu belirtildi.
Irak’ta kaçırılan Türk işçilerle ilgili flaş gelişme!
04.09.2015 12:55
Irak güçlerinin, Türk işçileri kaçırdığından şüphelenilen silahlı bir grupla başkent Bağdat'ta girdiği çatışmada 1 asker hayatını kaybetti.
TSKB Gayrimenkul Değerleme'de iki yeni atama!
04.09.2015 10:55
Değerleme sektöründe uzmanlığın temsilcisi olan TSKB Gayrimenkul Değerleme A.Ş’de iki ayrı atama gerçekleşti
Queen Bomonti, Cityscape 2015 Fuarı’nda!
04.09.2015 09:41
Sinpaş GYO, Dubai Cityscape 2015 Fuarı’na İstanbul’u taçlandıracak Queen Bomonti projesi ile katılıyor.
65 yaş üstüne bedava otobüs krizi!
04.09.2015 09:19
Otobüsçüler 65 yaş ve üzerindeki yolcuların bedava taşınmasına ilişkin yönetmeliği bekliyor.
Shell, BG Group'u satın aldı
03.09.2015 15:55
Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, dünyanın en büyük enerji şirketlerinden Shell'in BG'yi satın almasını onayladı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000