TOKİ Gaziantep Şehitkamil’de 1683 konut yaptıracak!

TOKİ Gaziantep Şehitkamil’de 1683 konut yaptıracak! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Gaziantep Şehitkamil’e bağlı Umut Mahallesi içerisinde 1683 konut yaptıracak
 
Yazı Boyutu

TOKİ Gaziantep Şehitkamil'e bağlı Umut Mahallesi içerisinde 1683 konut yaptıracak. 388 konutu kapsayan projenin yapım süresi 625 takvim günü, ihale tarihi ise 1 Temmuz 2013 günü saat 14.00 olarak belirlendi.

578 konutu kapsayan projenin yapım süresi 650 takvim günü, ihale tarihi 1 Temmuz 2013 günü saat 14.30 olarak belirlendi.

717 konutu kapsayan projenin yapım süresi 675 takvim günü, ihale tarihi ise 2 Temmuz 2013 günü saat 14.00 olarak belirlendi. İhaleler TOKİ Bilkent Plaza Ankara adresinde gerçekleştirilecek.  

388 konutluk ihalenin ayrıntıları için tıklayın!

578 konutluk ihalenin ayrıntıları için tıklayın!

717 konutluk ihalenin detayları için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gelibolu Milli Parkı havadan görüntülendi!
21.04.2015 16:18
Anadolu Ajansı Çanakkale Kara Savaşları'nın 100. yılı törenleri öncesinde Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkı'nı havadan görüntüledi.
Fu Gayrimenkul 6 Mayıs’ta Sağlam Tapu’yu tanıtıyor!
21.04.2015 15:27
Fu Gayrimenkul’ün yeni ürünü Sağlam Tapu, 6 Mayıs 2015 günü düzenlenecek basın lansmanı ile tanıtılacak.
Otomatik açılan videoları nasıl engellersiniz?
21.04.2015 14:37
İnternette dolaşırken bir anda bilgisayarınızdan gelen bilinmedik bir ses ve açılması için tıklamadığınız videolardan sıkıldınız mı?
Toskana Orizzonte’de fiyatlar ne kadar?
21.04.2015 14:23
Emaar Türkiye ve Arıkan Yapı işbirliğinde inşa edilen Toskana Orizzonte’de fiyatlar 625 bin dolardan başlıyor.
Kepez'de yeni projeler start alıyor!
21.04.2015 14:20
Antalya Kepez’de bu yıl eğitim, sağlık, spor ve sosyal yaşam alanında olmak üzere toplam 7 proje temeli atılacak.
Bu müzede selfie çekinmenin ‘bir bedeli’ var!
21.04.2015 13:54
Danimarka'daki bir müze, üçayak ya da özçekim çubuğu kullanarak kendi fotoğraflarını çekmek isteyenlerden yaklaşık 750 lira talep ediyor.
İder Mobilya ile evinizi beyaza dönüştürün!
21.04.2015 11:55
Modern mobilya tasarımlarıyla yaşam alanlarınızı keyifli hale getiren İder Mobilya, yatak odalarınızı, Kanyon takımıyla güzelleştiriyor.
Arap - Türk Gayrimenkul Zirvesi, 25 Nisan'da başlıyor!
21.04.2015 11:46
Realty Port İstanbul, Hilton Convention Center'da Ortadoğu’dan gelen konuklarını ağırlayacak.
Yedinci projesini Aydos Ormanları’na inşa etti
21.04.2015 11:46
Başarır İnşaat’ın “Helenium” markasıyla hayata geçirdiği yedinci proje olan Helenium Boutique, Aydos Ormanı’nın eteklerinde inşa ediliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000