Ofislerde hangi kriterlere dikkat etmek gerekiyor?
Hüseyin Oflaz: Şehirleri önce kurup sonra planlıyoruz
CVK Park Bosphorus'un suitlerine yoğun ilgi!
Özyurtlar, Cityscape’te dört projesini tanıtacak
3. köprü bağlantı yolları ihalesi için erteleme!

TOKİ Gaziantep Şehitkamil’de 1683 konut yaptıracak!

TOKİ Gaziantep Şehitkamil’de 1683 konut yaptıracak! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Gaziantep Şehitkamil’e bağlı Umut Mahallesi içerisinde 1683 konut yaptıracak
 
Yazı Boyutu

TOKİ Gaziantep Şehitkamil'e bağlı Umut Mahallesi içerisinde 1683 konut yaptıracak. 388 konutu kapsayan projenin yapım süresi 625 takvim günü, ihale tarihi ise 1 Temmuz 2013 günü saat 14.00 olarak belirlendi.

578 konutu kapsayan projenin yapım süresi 650 takvim günü, ihale tarihi 1 Temmuz 2013 günü saat 14.30 olarak belirlendi.

717 konutu kapsayan projenin yapım süresi 675 takvim günü, ihale tarihi ise 2 Temmuz 2013 günü saat 14.00 olarak belirlendi. İhaleler TOKİ Bilkent Plaza Ankara adresinde gerçekleştirilecek.  

388 konutluk ihalenin ayrıntıları için tıklayın!

578 konutluk ihalenin ayrıntıları için tıklayın!

717 konutluk ihalenin detayları için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konut kredisine 140.7 milyar lira harcadık!
27.08.2015 16:35
BDDK, tüketici kredilerinin 140 milyar 79 milyon lirasının konut için harcandığını açıkladı.
20 yıl sonrasının dönüşüm konutlarını üretiyoruz
27.08.2015 15:50
Kentsel dönüşüm çalışmaları hakkında açıklamalar yapan Geçmiş Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz. Dikkatli olmalı tavsiye etti.
Evrenpark Fenerbahçe 6 bin dolardan başlıyor!
27.08.2015 15:03
Caddepark Erenköy ve Aydoğanpark Tuzla projeleriyle dikkat çeken Aydoğan İnşaat, kentsel dönüşüm projelerine Evrenpark Fenerbahçe ile devam ediyor.
Özak GYO’dan 55 milyon liralık kâr!
27.08.2015 13:49
Portföyünde konut, ofis, turizm gibi alanlarda gayrimenkulleri bulunan Özak GYO, 2015 yılı Ocak-Haziran döneminde 54,8 milyon TL net kar elde etti.
Muğla’da 5 bine yakın binaya yıkım kararı!
27.08.2015 11:57
Muğla Belediyesi’nin kaçak yapılaşmayla ilgili başlattığı çalışma ile 5 bine yakın binaya yıkım kararı verildi.
İder Mobilya’nın genç odalarında yüzde 25 indirim!
26.08.2015 16:15
İder Mobilya’nın koleksiyonlarına bu sezon dahil ettiği genç odası takımları yaz sonu kampanyasıyla yüzde 25’e varan indirimlerle satışa sunuluyor.
TOKİ Beyşehir konutları için başvuru tarihi uzatıldı
26.08.2015 14:22
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Konya Beyşehir'de hayata geçireceği konutlar için başvuru tarihini 28 Ağustos'a kadar uzattı.
Riverside projesinde fiyatlar 6 bin liradan başlıyor!
26.08.2015 12:22
Eyüp-Göktürk’te yapılan ve yaşamın başladığı Riverside’daki dairelerin metrekare fiyatları 6.000 TL'den başlıyor.
İstanbul'da 28 Ağustos'ta elektrik kesintisi!
26.08.2015 12:13
İstanbul Anadolu Yakası'nın Ataşehir, Şile, Maltepe, Beykoz, Ümraniye, Kartal ve Tuzla ilçelerinde 28 Ağustos'ta elektrik kesintisi yapılacak.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000