TOKİ çekilişleri yapıldı!

TOKİ çekilişleri yapıldı! Kestel'e inşa edilecek 2. etap TOKİ konutları kapsamında alt gelir grubuna yönelik 85 m2'lik 378 konutun kura çekimleri yapıldı.
30.06.2011 - 09:17
Yazı Boyutu

TOKİ tarafından Kestel'de inşa edilen ve alt gelir grubuna hitap eden 2+1 toplam 378 konutun kura çekimleri Kestel Belediyesi Kültür Merkezi'nde yapıldı. 643 kişinin ev sahibi olmak için başvurduğu konutların kura çekimine, Kestelliler yoğun ilgi gösterdi. Kura çekiminde dua eden vatandaşların yanı sıra, panik atak geçiren kişiler de oldu. TOKİ 1. etap kuralarında 'evlerin belediyede çalışanların yakınlarına çıktığı' iddiasını dikkate alan Kestel Belediyesi, bu kez kura çekimini noter huzurunda ve şeffaf sandık içinde yaptı. Kuralarda her şeyin şeffaf olacağını belirten Kestel Belediye Başkanı Yener Acar, "Dedikodu istemiyoruz. Önceki çekilişte oldu, şimdi istemiyoruz. Kestel Belediyesi olarak biz görevimizi yaptık, alt gelir grubu sayılarını artırdık. 24 ay teslim süresi var. İhalesi yapıldı, yer teslimi yapıldı, şu anda zemin etüdü yapılıyor. 10 Temmuz'da da inşaat başlayacak" dedi.

Başvuru bedelleri verilecek

Kurada ismi çıkmayanların 6 bin lira başvuru ücretini TOKİ'den 15 gün veya bir ay içinde geri alabileceklerini ifade eden Başkan Acar'a, vatandaş tepki gösterdi. Başvuru ücreti 10 bin lira olan ve orta gelir grubuna hitap eden daireler için son başvuru tarihinin pazartesi son bulduğunu öğrenen vatandaş paralarının daha önce verilmesini istedi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000