DKY On Kağıthane, basına tanıtılıyor
İyi devremülk kısa sürede parasını çıkarıyor
Hoşdere Hayat Camisi'nin ihale sonucu belli oldu!
DKY On Kağıthane, basına tanıtılıyor
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nden konut atağı!
İşte Beyza Şekerci ve Engin Hepileri'nin evi!

TOKİ Ankara Yatıkmusluk’ta 240 konut bugün satışa çıkıyor! 88 bin 819 liraya!

TOKİ Ankara Yatıkmusluk’ta 240 konut bugün satışa çıkıyor! 88 bin 819 liraya! Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ankara Mamak Yatıkmusluk Mevkii Toplu Konut Uygulaması çerçevesinde, toplam 240 adet konut satışa sunuldu
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ankara Mamak Yatıkmusluk Mevkii Toplu Konut Uygulaması çerçevesinde, toplam 240 adet konut satışa sunuldu. Kura yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutlar için başvurular, T.C. Ziraat Bankası A.Ş.'nin  tüm şubeleri tarafından 08 – 26 Temmuz 2013 tarihleri arasında kabul edilecek. Satışa çıkarılan 240 konutun fiyatları 88 bin 819 lira ile 155 bin 391 lira arasında değişiyor.

Satış ilanı için tıklayın!

Satış fiyatları için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Adana’da 77 milyon liraya satılık arsalar…
02.09.2015 11:10
Çukurova İlçe Belediye Başkanlığı, K. Ocağı Mahallesi’nde yer alan 3 parseldeki arsayı satışa çıkacak.
Dolar milyarderi oldu ama mutlu olamadı!
02.09.2015 10:38
Minecraft’ı geliştiren ve firmasını 2.5 milyar dolara Microsoft’a satan Markus Persson, zenginlikten sıkıldığını, çok yalnız olduğunu söyledi.
Demirören Holding, Total Türkiye'yi satın aldı
02.09.2015 10:20
Fransız enerji devi Total’in Türkiye’deki akaryakıt istasyonları ile ticari satış, tedarik ve lojistik varlıkları Demirören Holding’in oldu.
Bursa Yıldırım'da kentsel dönüşüm hızla devam ediyor!
02.09.2015 10:19
Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, Davutdede, Değirmenlikızık, 75. Yıl ve Sinandede mahallelerinde dönüşüme başladıklarını söyledi.
SGK, 8 ilde 12 gayrimenkulü satıyor!
01.09.2015 16:35
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Çankırı, Karabük, Isparta, Uşak, Bingöl, Batman, Kayseri ve Adana'da yer alan 12 taşınmazı satışa çıkardı.
Körfezli yatırımcı Türkiye’de kendini buluyor
01.09.2015 16:32
Emlaktasondakika.com olarak Körfezli yatırımcıların Türkiye’yi neden tercih ettiklerini ele aldık.
Sky Blue İstanbul’da son 20 daire!
01.09.2015 14:17
Royal Group imzasıyla Kartal’da hayata geçirilen Sky Blue İstanbul’da son 20 daire avantajlı fiyatlar ve uygun ödeme planlarıyla satışa sunuldu.
Moskova'ya yeni konut projesi!
01.09.2015 11:11
Moskova’da 1.7 milyar rublelik yeni konut projesi onaylandı.
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54