TOKİ Ankara Yapracık Konutları’nda 414 daire satışta! 72 bin 792 liradan başlayan fiyatlarla!

TOKİ Ankara Yapracık Konutları’nda 414 daire satışta! 72 bin 792 liradan başlayan fiyatlarla! Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ankara - Yapracık Toplu Konut Uygulaması kapsamında 414 adet konut satışa çıktı
08.04.2013 - 13:50
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ankara - Yapracık Toplu Konut Uygulaması kapsamında 414 adet konut; ön şartsız, kurasız başvuru önceliğine göre konut seçme ve alma olanağı ile açık satışa sunuldu.             

Ankara - Yapracık Projesi kapsamındaki konutların satış işlemleri T.C. Ziraat Bankası A.Ş aracılığıyla yürütülecek ve Temerküz Şube Bilkent Şubesi olacaktır. Açık Satış Yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutların başvuruları, 08 Nisan – 28 Haziran 2013 tarihleri arasında ilgili bankanın Şubeleri tarafından kabul ediliyor. Satışa çıkarılan 414 daire 2+1, 3+1 ve 4+1 konutlardan oluşuyor. 2+1 dairelerin fiyatı 72 bin 792 lira ile 117 bin 112 lira arasında, 3+1 dairelerin fiyatı 91 bin 791 lira ile 202 bin 638 lira arasında, 4+1 daireler ise 159 bin 949 lira ile 241 bin 581 lira arasında değişiyor. 10 bin, 15 bin, 20 bin, 25 bin ve 35 bin lira peşinatla konut sahibi olunabilen TOKİ Ankara Yapracık Konutları'nda daireler 84,2 metrekare ile 190,65 metrekare arasında değişiyor. Taksitlerin 481 liradan başladığı projede en yüksek taksit 1679 lira olarak belirlendi.

Satış ilanı için tıklayın!

Satış fiyatları için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000