TOKİ Kayaşehir kurası yeniden başladı!

TOKİ Ankara Temelli'de başvuru dönemi başladı!

TOKİ Ankara Temelli'de başvuru dönemi başladı! Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ankara Temelli Toplu Konut Uygulamaları kapsamında toplam 9 adet konut; ön şartsız, kurasız başvuru önceliğine göre konut alma ve seçme olanağı ile Açık Satışa sunulacak
 
Yazı Boyutu

 

ANKARA - Temelli
 
Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ankara Temelli Toplu Konut Uygulamaları kapsamında toplam 9 adet konut; ön şartsız, kurasız başvuru önceliğine göre konut alma ve seçme olanağı ile Açık Satışa sunulacak. 
 
Ankara Temelli Projesi kapsamındaki konutların satış işlemleri T.C.Ziraat Bankası A.Ş'nin tüm şubeleri aracılığıyla yürütülecek. Açık Satış Yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutların başvuruları, 24 Eylül – 28 Eylül 2012 tarihleri arasında ilgili bankanın tüm şubeleri tarafından kabul edilecek.
 
Detaylı satış duyrusu için tıklayınız
 
Detaylı fiyat listesi için tıklayınız
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Homteks 2015 yaz koleksiyonu ile göz kamaştırıyor!
06.05.2015 15:09
Homteks 2015 Yaz Koleksiyonu, en moda duvar kağıtları ve kumaşları tüketicilerin beğenisine sunuyor.
Rings İstanbul, anneleri unutmadı!
06.05.2015 14:23
Rings İstanbul, düzenlediği kampanyayla hayatınızın en değerli varlığı annenize ya da eşinize Anneler Günü’nde unutulmaz bir hediye verme fırsatı sun
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları yayınlandı!
06.05.2015 10:46
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları belli oldu. TOKİ satışa çıkardığı alt gelir grubundaki 400 konutla Kayaşehir'de ev sahibi yaptı.
Elysium Art Şişli’nin yüzde 60’ı satıldı!
05.05.2015 14:51
Ofton İnşaat’ın Elysium Art Şişli projesi, kısa sürede yüzde 60 oranında satış başarısına ulaştı.
Bosch Grubu, yıllık değerlendirme toplantısı yapacak!
05.05.2015 14:48
Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcılarından Bosch Grubu, Türkiye’de 100 yılı aşkın süredir ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor.
Kelebek Mobilya’dan mutfakları tümüyle değiştiren kampanya!
05.05.2015 14:42
Kelebek Mutfak, yüzde 15 indirimle sunduğu ürünlerini ‘Üçlü Ankastre Set veya Bulaşık Makinesi Hediye’ kampanyasıyla buluşturuyor.
Bahçetepe İstanbul’un bir parseli daha onaylandı!
05.05.2015 11:39
Emlak Konut GYO, projelerinden Bahçetepe İstanbul projesinin altyapı ve çevre düzenleme işlerinin kısmi geçici kabulü onaylandı.
Topkapı İnistanbul'da fiyatlar 291 bin TL'den başlıyor!
05.05.2015 11:19
İnistanbul Topkapı'nın 9 Mayıs'ta başlayacak satış süreci öncesi özel müşteriler ile görüşmeler başladı.
Apple Watch dövmeyle çalışmıyor!
05.05.2015 10:43
Apple Watch dövme olan kolunuzda çalışmadığı konusundaki açığı kabul etti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000