TOKİ Ankara Mamak Yatıkmusluk kura sonuç listesi yayında!

TOKİ Ankara Mamak Yatıkmusluk kura sonuç listesi yayında! Ankara Mamak Yatıkmusluk Projesi 3+1 konutlar için kura çekilişi 01 Ağustos 2013 Perşembe günü gerçekleştirildi
01.08.2013 - 14:27
Yazı Boyutu

Ankara Mamak Yatıkmusluk Projesi 3+1 konutlar için kura çekilişi 01 Ağustos 2013 Perşembe günü saat 10:00'da "Prof.Dr.Necmettin Erbakan Kültür ve Kongre Merkezi", Mamak Caddesi No:181 Mamak adresinde gerçekleştirilecek. 2+1 konutlar için konut sayısından az başvuru olduğundan, ilan edilecek program çerçevesince Konut Seçim ve Sözleşme İmzalama işlemleri yürütülecek. Kura sonuçlarının tamamı emlaktasondakika.com farkıyla yayında.

Kura sonuçları için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000