TOKİ Ankara Mamak 2. Etap 2014

TOKİ Ankara Mamak 2. Etap 2014 TOKİ Ankara Mamak 2. Etap kapsamında 1312 konutluk yeni projeye başlıyor
 
Yazı Boyutu

TOKİ Ankara Mamak 2. Etap kapsamında 1312 konutluk dev bir projeye başlıyor. İhalesi 16 Ocak 2014 günü saat 14.00'te TOKİ Bilkent Plaza Ankara adresinde gerçekleştirilecek olan ihale otopark binalarıyla birlikte Etimesgut'ta 2 bin 500 kişi kapasiteli cami ve 5 büfeyi kapsıyor. Yapım süresi 750 takvim günü olarak belirlenen projede yer teslimi ihale tarihinin ardından 5 gün içerisinde gerçekleştirilecek.

TOKİ Ankara Mamak 2. Etap ihale detayları için tıklayın

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ev dekorasyonu için renk önerileri...
02.06.2015 16:56
Hepimiz sevdiğimiz renkleri sürekli kullanmak ve hayatımızın her anında görmek isteriz.Ancak bazı renkler var ki gün içinde bizim ruh halimizi etkiler
Tarihi Keçiova Camisi'ni restore ediyor!
02.06.2015 16:39
Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı (TİKA), Cezayir'in bağımsızlık sembollerinden biri olan tarihi Keçiova Camisi'ni restore ediyor.
Sağlam Tapu, tüm Türkiye’de hizmete başladı!
02.06.2015 15:58
FU Gayrimenkul Sağlam Tapu hizmetinin Türkiye'deki tüm tapu müdürlüklerine yaygınlaştırılması çalışmalarını tamamladı.
Berlin’de emlakçılar komisyon alamayacak
02.06.2015 15:04
Almanya’da özellikle büyük şehirlerde fahiş kira artışının önüne geçmek için yetkililer uzun zamandan beri önlemler üzerinde çalışıyor.
İzmir’de şehir içi ulaşım durdu!
02.06.2015 12:54
İzmir’de geçtiğimiz günlerde şiddetli yağış sonrası büyük aksaklıklar yaşanmasının ardından şimdi de Kentkart krizi yaşandı.
Filyos'taki yatırım, 12 bin kişiye iş kapısı açacak!
02.06.2015 10:15
Zonguldak’ın Çaycuma ilçesi sınırları içinde bulunan Filyos'ta yapılması planlanan Filyos Endüstri Bölgesi 12 bin kişilik istihdam sağlayacak.
Enerji projeleri için acele kamulaştırma kararı!
02.06.2015 09:55
Enerji iletim hattı projeleri için acele kamulaştırma kararları alındı. Söz konusu kararlar, Resmi Gazete'de yayımlandı.
Reza Zarrab’ın yalısında kaçak kat iddiası!
02.06.2015 09:22
Reza Zarrab’ın Ebru Gündeş’e hediye alıp neredeyse yeniden yaptırdığı Boğaz kıyısındaki yalı iddiaya göre hiç denetlenmedi...
Koleksiyon ‘Açık İş’ ofis serisini uluslararası alanda tanıtıyor
01.06.2015 17:27
Son yıllarda Umberto Eco’nun ‘Açık İş’ yaklaşımını temel alan ofis serisini uluslararası platformda tanıtan Koleksiyon, tasarımlarıyla dikkat çekiyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
CAN BURUNDA
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000