Dev projenin "en ağır" parçası yarın yerleştirilecek
Mecidiyeköy İstasyonu’nda yapım aşamasına gelindi!
3. Köprü’de 60 adet eğik askı halatın montajı yapıldı
Tema İstanbul’da teslim heyecanı!
Salı Pazarı şimdi de Merdivenköy’e taşınıyor

TOKİ Ankara Çubuk'ta satışlar başladı!

TOKİ Ankara Çubuk'ta satışlar başladı! Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca Ankara Çubuk Aşağı çavundur Alt Gelir Grubu kapsamında yer alan ve TOKİ stokunda bulunan 192 adet konut; kurasız başvuru önceliğine göre konut seçme ve alma olanağı ile Açık Satışa sunulacak
 
Yazı Boyutu

 

ANKARA ÇUBUK
 
Ankara Çubuk Aşağıçavundur Alt Gelir Grubu Projesi kapsamındaki konutların satış işlemleri T.Halk Bankası A.Ş'nin tüm şubeleri aracılığıyla yürütülecek. Açık Satış Yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutun başvuruları, 03 Ağustos – 28 Eylül 2012 tarihleri arasında kabul edilecek.
 
Detaylı satış duyurusu için tıklayınız
 
Detaylı fiyat listesi için tıklayınız
 
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000