TOKİ Ankara Altındağ Gültepe Evleri’nde 546 konut satışa çıkıyor! 98 bin 928 liraya!

TOKİ Ankara Altındağ Gültepe Evleri’nde 546 konut satışa çıkıyor! 98 bin 928 liraya! Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ankara Altındağ – Gültepe 4. Etap Toplu Konut Uygulaması çerçevesinde, toplam 546 adet konut satışa sunulacak
07.05.2013 - 09:55
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ankara Altındağ – Gültepe 4. Etap Toplu Konut Uygulaması çerçevesinde, toplam 546 adet konut satışa sunulacak.

Kura yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutlar için başvurular, Türkiye Halk Bankası A.Ş.'nin yetkili şubeleri tarafından 13 Mayıs – 14 Haziran 2013 tarihleri arasında kabul edilecek. Satışa sunulacak olan 546 konutun 182 adeti 98,9 metrekarelik 2+1'lerden, 364 adeti ise 124,5 metrekarelik 3+1'lerden meydana geliyor. Yüzde 10, 15 ve 25 peşinatla sahip olunabilecek olan konutların fiyatları 98 bin 928 lira ile 146 bin 362 lira arasında değişiyor. Taksitlerin 618 liradan başladığı projede 96, 108 ve 120 aya varan vade fırsatları sunuluyor.

Satış ilanı için tıklayın!

Satış fiyatları için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000