Bu binaların havasından geçilmiyor!
İzmir'in gökdelenleri şehri Manhattan'a çevirecek!
Yunanistan'daki düğümü referandum çözecek
Bodrum Gündoğan’a “Gülman Group” damgası
Yüzyılların Ramazan geleneği; Hırka-i Şerif

Tarsus'ta TOKİ konutları yükseliyor

Tarsus'ta TOKİ konutları yükseliyor Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından Mersin’in Tarsus ilçesine yaptırılan konutlar yükselmeye başladı
 
Yazı Boyutu

 

Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından Mersin'in Tarsus ilçesine yaptırılan konutlar yükselmeye başladı.

Tozkoparan Mahallesi, eski boya fabrikasının yanında bulunan 35 dekar alan üzerinde yapımına başlanan konutlar 16 bloktan oluşacak. 7'şer katlı olacağını belirtilen konutlardan 10 bloğunun 145'er metrekare, 6 bloğunun ise 85'er metrekarelik olacağı bildirildi.
 
TOKİ tarafından yapılacak olan konutlarla dar gelirli vatandaşların aileleriyle birlikte huzur içinde yaşayabilecekleri sıcak bir yuvaya sahip olacaklar.
 
İnşaatın normal bitim süresinin 2 yıl olmasına rağmen inşaatı üstlenen firmanın konutları 10 ay içerisinde tamamlama sözü verdiği öğrenildi.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
İDO’dan Ramazan Bayramı’na özel tarife
02.07.2015 14:30
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), Ramazan Bayramı'na özel tarife uygulamasına 16-19 Temmuz tarihlerinde başlayacak.
Bayram Alışveriş Günleri CNR Expo’da başlıyor!
02.07.2015 11:57
Vatandaşa outlet fiyatların altında ve tek çatı altında hesaplı bir alışveriş fırsatı sunan Bayram Alışveriş Günleri, 4 Temmuz’da başlıyor.
Sembol İstanbul projesine ISVEA imzası…
02.07.2015 11:26
Seramik, banyo ürünlerinde İtalya'nın lider markası olan İtalyan Isvea, İstanbul’un en gözde konsept projesi Sembol İstanbul’a imzasını atacak.
Konut alırken en önemli kriter: güvenli yaşam!
02.07.2015 10:18
“Şehir içinde koca bir şehir” konseptinde tasarlanan ve 4 binin üzerinde nüfus barındıracak Mebuskent’te yaşam seneye “güvenle” başlıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000