Saltukova TOKİ'de 2. etap kayıtları başladı

Saltukova TOKİ'de 2. etap kayıtları başladı Zonguldak'ın Çaycuma ilçesine bağlı Saltukova beldesinde 2. etap TOKİ kayıtları başladı.
06.01.2012 - 10:35
Yazı Boyutu

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından yapılacak olan 224 konut için 2. etap TOKİ kesin kayıtları başladı.

Saltukova Belediye Başkanı Adil Düzlü. mülkiyeti hazineye ait olan ve yaklaşık 24 bin metrekare üzerine yapılacak olan konutların 87 metrekare olacağını ve 4 katlı binalar yapılmasının planladığını ılade etti.

Düzlü. "Saltukova Belediyesi olarak yaklaşık 10 yıldır yürütmüş olduğumu/ planlı kentleşmenin bir parçası olan toplu konut işlerimiz devam ediyor. Başbakanlık Toplu Konut İdaresi ile daha önce 120 konut artı işyeri şeklinde yapılan imalat tamamlanmış olup. hak sahiplerine teslim edildi. Bunu devamında gerek beldemizde, gerekse çevremizde. vatandaşların yoğun talepleri devam ettiği için biz TOKİ ile 224 konut yapımı için işbirliği yapıyoruz" dedi.

İHA

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000