Ordu Merkez TOKİ Evleri’nde 159 bin 765 liraya

Ordu Merkez TOKİ Evleri’nde 159 bin 765 liraya TOKİ Ordu Merkez Konutları'nda satışa sunulan evlerin fiyatları 159 bin 765 liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ordu-Merkez Toplu Konut Uygulaması kapsamında 39 adet konut; ön şartsız, kurasız başvuru önceliğine göre konut alma ve seçme olanağı ile açık satışa sunuldu. Ordu Merkez Toplu Konut Projesi kapsamındaki konutların satış işlemleri T.C. Ziraat Bankası A.Ş. aracılığıyla yürütülecek ve Temerküz Şube Ordu Şubesi olacak. Açık Satış Yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutların başvuruları, 13/01/2014 – 31/03/2014 tarihleri arasında ilgili bankanın şubeleri tarafından kabul edilecek.Satışa sunulan konutların fiyatları 159bin 765 lira ile 196 bin 968 lira arasında farklılık gösteriyor. 
Satış ilanı için tıklayın
Satış fiyatları için tıklayın
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Madonna evine Türk hamamı yaptırıyor!
23.05.2015 17:21
Dünyaca ünlü şarkıcı Madonna, Türk hamamı da içeren SPA merkezi yaptırıyor.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000