Memur-Sen konutları teslim ediliyor

Memur-Sen konutları teslim ediliyor Toplu Konut İdaresi Başkanlığı tarafından Memur-Sen üyeleri için yaptırılan konutlar, hak sahiplerine teslim edilmeye başlandı.
24.11.2011 - 09:27
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı tarafından Memur-Sen üyeleri için yaptırılan konutlar, hak sahiplerine teslim edilmeye başlandı.

Van'da meydana gelen depremlerin ardından gözlerin çevrildiği TOKİ Konutları, hızla tamamlanıyor. Memur-Sen üyeleri için Süphan Mahallesi'nin üst kesimlerine yapılan ve depremlerde hasar görmeyen konutlar, bugünden itibaren hak sahiplerine teslim edilmeye başlandı. Deprem felaketinin ardından evlerinin anahtarını alan aileler, artçı sarsıntıların azalmasıyla birlikte gönül rahatlığıyla evlerine girebileceklerini söyledi.

Müteahhit firma yetkilisi Hacı İhsan Aydın, deprem felaketiyle mağdur duruma düşen hak sahiplerine evlerini teslim etmek için gece gündüz çalıştıklarını söyledi. Tüm imkanlarını kullanarak çevre düzenlemesi başta olmak üzere bazı eksiklikleri giderdiklerini ve çalışmaların son safhaya geldiğini ifade eden Aydın, "Bugünden itibaren hak sahiplerine evlerini teslim etmeye başladık" dedi.

İHA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000