Ünlü inşaat şirketi 50 bin kişiyi işten çıkardı!
Fatma Güldemet Sarı'dan 1 Mayıs mesajı!
Ünlü çift Bebek'te 7 milyon liraya villa satın aldı!
20 milyar dolarlık Kartal!
Ağaoğlu'nun kredi kartı limiti hayrete düşürdü!

Kanserli Köy Karain'de TOKİ 126 konutluk yeni köy kuracak!

Kanserli Köy Karain'de TOKİ 126 konutluk yeni köy kuracak! Nevşehir Ürgüp'e bağlı Karain köyünde 280 kişi kanserden hayatını kaybetti. Köydeki evlerin duvarlarında kullanılan taşların kansere sebep olduğu öne sürülüyor
 
Yazı Boyutu

Nevşehir Ürgüp'e bağlı Karain köyünde 280 kişi kanserden hayatını kaybetti. Köydeki evlerin duvarlarında kullanılan taşların kansere sebep olduğu öne sürülüyor. Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) kanserden ölümler yüksek olduğu için 'kanserli köy' olarak anılan Karain için 126 konutluk yeni köy kuracak. İdare, 28 Mayıs'ta tarım köy konutları ve köyün altyapı ve çevre düzenlemesi işlerini ihaleye çıkaracak.

Haberler.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İstanbul Finans Merkezi için yüklenici firma aranıyor
30.04.2016 16:37
İstanbul’da en önemli ofis merkezlerinin bulunduğu Ataşehir’de hayata geçirilen Uluslararası Finans Merkezi için ön yeterlik seçim süreci başlatıldı.
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
İnşaat firmaları 'spa'ları projelerine dahil etmeye başladı
29.04.2016 15:30
Sağlık ve Doğal Terapiler Derneği Başkanı Nihat Ayçeman son dönemlerde inşaat firmalarının projelerinde spa gibi hizmetlere yer verdiklerini belirtti
Türkiye Müteahhitler Birliği’nden sektör analizi!
29.04.2016 12:19
Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) yeni 3 aylık İnşaat Sektörü Analizi’ni yayımladı.
Narova 2. Etap ne zaman teslim edilecek?
29.04.2016 10:51
Kayhan Karabayır 80 dönüm arazide 9 etapta bin 100 konut olarak planlanan Narova'nın ilk bölümünde yaşamın başladığını bildirdi.
Silivri sahilindeki yosunlar temizleniyor
28.04.2016 15:44
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Kutlu: "Çalışmalardan sonra halkımız daha temiz bir sahilde yüzebilecek"
'Türkiye'nin Maldivleri' turizme kazandırılacak
27.04.2016 16:39
Burdur'un Yeşilova ilçesinde bulunan, beyaz kumsalı ve berrak yapısıyla Maldivler'e benzetilen Salda Gölü, turizme kazandırılacak.
Türk müteahhitler gelişen ülkelerle rekabet edebilecek
27.04.2016 16:12
Türk Eximbank Genel Müdürü Hayrettin Kaplan, Türk iş adamlarına doğrudan kredi imkanıyla destek olacaklarını söyledi.
Özyeğin Üniversitesi EKODesign Konferansı'nın örnek projesi oldu
26.04.2016 17:34
Yapı-Endüstri Merkezi (YEM) tarafından düzenlenen EKODesign Konferansı’nda, Özyeğin Üniversitesi ScOLa binası anatomik olarak incelendi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000