Eval İnşaat'tan Bahçeşehir'e değer katacak yatırım!
Ünlülerin yeni gözdesi: Dikili!
İBB, Emirgan Korusu'na el attı!
Gerçek gökyüzünü gösteren proje: Skyglow
Örnekköy Kentsel Dönüşüm Projesi görücüye çıktı

Gaziantep TOKİ Beykent Beylerbeyi kura sonuçları

Gaziantep TOKİ Beykent Beylerbeyi kura sonuçları TOKİ Gaziantep Şehitkamil Beylerbeyi'nde kura sonuç listesi belli oldu
 
Yazı Boyutu

Gaziantep TOKİ Beylerbeyi kura listesi için tıklayın

TOKİ Gaziantep Beylerbeyi Evleri'nde kura sonuçları yayınlandı. 480 dairenin satışa çıktığı Beylerbeyi Gaziantep TOKİ Evleri'nde kura sonuçları 2 Kasım tarihinde gerçekleştirilen çekilişle belirlendi. Başvuruların 25 Ekim tarihinde sona erdiği Gaziantep Beylerbeyi TOKİ Evleri'nde taksitler 282 liradan başlıyor.

toki gaziantep beykent 2015 kura sonuçları

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İran ilk kez MAPIC'de!
30.06.2015 10:48
Bu yıl 18-20 Kasım'da dünyanın en önemli perakendecileri ve AVM yatırımcılarını 21. defa bir araya getirmeye hazırlanan MAPIC 2015’te İran sürprizi.
Nurol GYO'dan akademik çalışmalara destek!
30.06.2015 10:34
22. Uluslararası Gayrimenkul Konferansı’nda Nurol GYO adına ‘Doktora Ödülü’ verildi.
Kızılay, Eskişehir'de daire yaptıracak!
30.06.2015 09:58
Türk Kızılayı Eskişehir Şubesi, Resmi Gazete yayınlanan bugünkü ilanında apart daire yaptıracağını duyurdu.
Fuzulev şube ve bayileriyle hedeflerini büyütüyor
29.06.2015 16:48
Fuzul Grup, 23 yıllık sektör tecrübesi ile gayrimenkul sektöründe yeni bir oluşuma imza atarak Fuzulev markasını oluşturdu.
Uzan ailesinin Türkiye’deki tüm mallarına el konulacak
29.06.2015 13:57
Dolandırıcılıktan yargılaması devam eden Yavuz Uzan ve Murat Hakan Uzan 15 gün içinde İstanbul 8. Ağır Ceza Mahkemesine başvurmazsa kaçak sayılacak.
Kanyon'a ‘Olağanüstü’ düzeyde sertifika
29.06.2015 12:51
Dünyanın 25 ülkesinde benimsenen bina çevresel değerlendirme sistemi BRE Environmental Assessment Method’dan (BREEAM) Kanyon’a olağanüstü sertifika...
Caner Erkin ve Asena Erkin evlerini ayırdı
29.06.2015 12:24
Haftalardır birlikte görüntülenemeyen Caner-Asena Erkin çifti evleri ayırdı. Ünlü futbolcu Samandıra’ya yerleşti.
Bahçe ve balkonlar yeni mobilyalar ile renkleniyor
29.06.2015 12:03
Ev mobilyaları sektöründe zengin ürün yelpazesi ile beğeni toplayan Evgör, yaz koleksiyonuna yeni mobilyalar ekledi.
5 yıldızlı 'Kedi Kasabası' yapılıyor!
26.06.2015 14:54
Samsun'da sokak kedileri için oluşturulan "Kedi Kasabası"nda, sokaktan toplanan kedilerin rahat bir ortamda yaşamını sürdürmesi sağlanıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000