Ankara’da 377 TL taksitle ev

Ankara’da 377 TL taksitle ev TOKİ, Ankara'da yaptığı bin 29 konutu satışa çıkarıyor. Çekissiz-kurasız başvuru önceliğine göre yapılacak satışlarda taksitler 377 TL'den başlıyor
 
Yazı Boyutu

BAŞBAKANLIK Toplu Konut idaresi Başkanlığı (TOKİ) Ankara Gölbaşı ve Yapracık Projesi kapsamında yaptığı bin 29 konutu saüşa çıkarıyor. Gölbası'nda satışta olan konutlara ek olarak 172 konutu ilave eden TOKİ, Yapracık Projesi kapsamında yapımını sürdürdüğü 857 konutu satışa çıkardı.
 

Çekilişsiz kurasız

TOKİ, konut satışlarının devam ettiği Gölbaşı-Örencik ve Yapracık (Eskişehir Yolu) projelerine bin 29 yeni konut ilave etti. Çekissiz-kurasız başvuru önceliğine göre yapılacak satış kampanyasından yararlanmak isteyenler TOKİ satış ofisleri ile yetkili bankalara başvurabilecek. Yapracık konutlan 10 bin liradan başlayan peşinat ve 120 ay vade ile sansa çıkarılırken, GölbaşıÖrencik Konutlan yüzde 10 peşinat ve 144 ay vadeli olarak satılacak.
 

Son gün 30 Haziran

Gölbaşı-örencik Konutlan 377 lira taksitlerden başlarken, Yapracık konutları 415 liradan başlıyor. TOKİ'nin Ankara'da başlattığı kampanya 30 haziran 2011'de bitiyor.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000