Zorlu Hidroelektrik Enerji, Denizli Sami Soydam Sandalcık HES projesini inşa edecek!

Zorlu Hidroelektrik Enerji, Denizli Sami Soydam Sandalcık HES projesini inşa edecek! Zorlu Enerji Elektrik Üretim’in lisans iptalinden sonra Denizli’deki Sami Soydam Sandalcık HES projesinin yapım hakkı 44 yıllığına Zorlu Hidroelektrik Enerji Üretim’e devredildi
26.07.2012 - 11:21
Yazı Boyutu

Zorlu Enerji Elektrik Üretim'in lisans iptalinden sonra Denizli'deki Sami Soydam Sandalcık HES projesinin yapım hakkı 44 yıllığına Zorlu Hidroelektrik Enerji Üretim'e devredildi. Zorlu'nun konuyla ilgili açıklaması şu yönde;

26 Temmuz 2012 tarihli Resmi Gazetede yer alan ilana istinaden, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'nun 07/06/2012 tarih ve 3870/3 sayılı Kurul Kararı ile, Zorlu Enerji Elektrik Üretim A.Ş.'nin Denizli ilinde kurulacak olan 127,8 MWm / 124 MWe kurulu güce sahip Sami Soydam Sandalcık Barajı HES üretim lisansı iptal edilerek, 4628 sayılı Elektrik Piyasası Kanunu ve ilgili mevzuat uyarınca, 07/06/2012 tarihinden itibaren 44 yıl 13 gün süreyle üretim faaliyeti göstermek üzere Zorlu Enerji Elektrik Üretim A.Ş.'nin % 99,99'una sahip olduğu Zorlu Hidroelektrik Enerji Üretim A.Ş.'ye devredilmiştir.

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Parktepe Evleri, Anneler Günü’nde hayalleri gerçeğe çevirecek!
02.04.2015 14:41
Beytepe’nin inşa edilen Parktepe Evleri, Anneler Günü’nde çocuklarının anneleriyle kurdukları hayalleri gerçekleştirmeye hazırlanıyor.
Uludağ’da oteller bu kış umduğunu bulamadı
02.04.2015 12:57
Türkiye’nin önemli kayak merkezlerinden Uludağ'da kayak sezonu aşırı rüzgar, kar yağışı ve sisten dolayı erken kapandı.
Keten İnşaat 38’inci yılını kutluyor!
02.04.2015 12:15
Nişantaşı başta olmak üzere İstanbul’un farklı bölgelerinde birçok konut projesine imza atan Keten İnşaat, 38. yılını kutluyor.
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000