Tepe Home Batman’a yeni mağaza açtı!

Tepe Home Batman’a yeni mağaza açtı! Tepe Home, Batman’a açtığı yepyeni mağazasıyla dekorasyon sevenlerin beğenisini topladı
07.10.2013 - 08:49
Yazı Boyutu

Tepe Home, Batman'a açtığı yepyeni mağazasıyla dekorasyon sevenlerin beğenisini topladı. Türkiye'nin dört bir yanında yeni mağaza açılışlarını devam ettiren Tepe Home, 28 Eylül Cumartesi günü Batman'da 1200 metrekarelik yeni mağazasını 800 bin liralık yatırımla Batmanlıların hizmetine açtı. Mobilyalarının yüzde 80'i kendi üretimi olan Tepe Home mağazasında, ithal mobilyaların da yanı sıra binlerce aksesuar ürünü dekorasyon severlerle buluştu. Bu yıl içerisinde İstanbul Ataşehir, İstanbul Beylikdüzü, İzmit ve Nevşehir'deki mağaza açılışlarını gerçekleştiren marka, sözleşmesi imzalanan diğer mağazalarını ise İstanbul Masko, Uşak, Van, Mersin, Çanakkale ve Erzurum'da gerçekleştirecek. Tepe Home, böylece yılsonuna kadar 11 yeni a açarak, toplam mağaza sayısını 37'ye çıkaracak.

Kobiden

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000