Kalite, konfor ve kazanç Canan Business'ta bir arada!
Kalite, konfor ve kazanç Canan Business'ta bir arada!
Onur Park Life İstanbul’la fırsat kapınızda
Onur Park Life İstanbul’la fırsat kapınızda
Zuckerberg, komşu evlere 4 katı kadar para ödedi
Zuckerberg, komşu evlere 4 katı kadar para ödedi
Emlak Konut Maltepe Küçükyalı ihalesine 13 teklif!
Emlak Konut Maltepe Küçükyalı ihalesine 13 teklif!
İztuzu Plajı ihalesi ile ilgili son durum!
İztuzu Plajı ihalesi ile ilgili son durum!

Emlaktasondakika

Odeabank Kayseri’de yeni şube açtı!

Odeabank Kayseri’de yeni şube açtı! Odeabank'tan yapılan açıklamaya göre, geçen yıl ekim ayında faaliyetlerine başlayan banka, şubeleşme sürecine Kayseri ile devam ediyor
2013-08-23 - 11:38 23.08.2013 - 11:38 
Yazı Boyutu

Odeabank'tan yapılan açıklamaya göre, geçen yıl ekim ayında faaliyetlerine başlayan banka, şubeleşme sürecine Kayseri ile devam ediyor. Dün Melikgazi'de açılan şube, bireysel, kurumsal ve ticari bankacılık hizmetleri veriyor.

Açıklamaya göre Odeabank, yakında Kayseri'deki ikinci şubesini de açarak bölgedeki faaliyetlerini genişletecek. 15 yıl aradan sonra sıfırdan ticari bankacılık lisansı alarak faaliyetlerine başlayan banka, yıl sonuna kadar 32 şube ve 1000 çalışana ulaşmayı hedefliyor.

AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Etiyopya'da Koveşa Barajı için anlaşma imzalandı
26.05.2016 09:44
Etiyopya, ülkenin güneyindeki Omo Nehri üzerine baraj inşası için bir İtalyan şirketi ile anlaşma imzaladı.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50