Odeabank Kayseri’de yeni şube açtı!

Odeabank Kayseri’de yeni şube açtı! Odeabank'tan yapılan açıklamaya göre, geçen yıl ekim ayında faaliyetlerine başlayan banka, şubeleşme sürecine Kayseri ile devam ediyor
 
Yazı Boyutu

Odeabank'tan yapılan açıklamaya göre, geçen yıl ekim ayında faaliyetlerine başlayan banka, şubeleşme sürecine Kayseri ile devam ediyor. Dün Melikgazi'de açılan şube, bireysel, kurumsal ve ticari bankacılık hizmetleri veriyor.

Açıklamaya göre Odeabank, yakında Kayseri'deki ikinci şubesini de açarak bölgedeki faaliyetlerini genişletecek. 15 yıl aradan sonra sıfırdan ticari bankacılık lisansı alarak faaliyetlerine başlayan banka, yıl sonuna kadar 32 şube ve 1000 çalışana ulaşmayı hedefliyor.

AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gelibolu Milli Parkı havadan görüntülendi!
21.04.2015 16:18
Anadolu Ajansı Çanakkale Kara Savaşları'nın 100. yılı törenleri öncesinde Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkı'nı havadan görüntüledi.
Fu Gayrimenkul 6 Mayıs’ta Sağlam Tapu’yu tanıtıyor!
21.04.2015 15:27
Fu Gayrimenkul’ün yeni ürünü Sağlam Tapu, 6 Mayıs 2015 günü düzenlenecek basın lansmanı ile tanıtılacak.
Otomatik açılan videoları nasıl engellersiniz?
21.04.2015 14:37
İnternette dolaşırken bir anda bilgisayarınızdan gelen bilinmedik bir ses ve açılması için tıklamadığınız videolardan sıkıldınız mı?
Toskana Orizzonte’de fiyatlar ne kadar?
21.04.2015 14:23
Emaar Türkiye ve Arıkan Yapı işbirliğinde inşa edilen Toskana Orizzonte’de fiyatlar 625 bin dolardan başlıyor.
Kepez'de yeni projeler start alıyor!
21.04.2015 14:20
Antalya Kepez’de bu yıl eğitim, sağlık, spor ve sosyal yaşam alanında olmak üzere toplam 7 proje temeli atılacak.
Bu müzede selfie çekinmenin ‘bir bedeli’ var!
21.04.2015 13:54
Danimarka'daki bir müze, üçayak ya da özçekim çubuğu kullanarak kendi fotoğraflarını çekmek isteyenlerden yaklaşık 750 lira talep ediyor.
İder Mobilya ile evinizi beyaza dönüştürün!
21.04.2015 11:55
Modern mobilya tasarımlarıyla yaşam alanlarınızı keyifli hale getiren İder Mobilya, yatak odalarınızı, Kanyon takımıyla güzelleştiriyor.
Arap - Türk Gayrimenkul Zirvesi, 25 Nisan'da başlıyor!
21.04.2015 11:46
Realty Port İstanbul, Hilton Convention Center'da Ortadoğu’dan gelen konuklarını ağırlayacak.
Yedinci projesini Aydos Ormanları’na inşa etti
21.04.2015 11:46
Başarır İnşaat’ın “Helenium” markasıyla hayata geçirdiği yedinci proje olan Helenium Boutique, Aydos Ormanı’nın eteklerinde inşa ediliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000