Media Markt, 27. mağazasını Kahramanmaraş'ta açtı!

Media Markt, 27. mağazasını Kahramanmaraş'ta açtı! Dev teknoloji market zinciri Media Markt hızlı büyümesine Kahramanmaraş’la devam ediyor. Akdeniz Bölgesi’ndeki 5. Media Markt 26 Nisan Cuma günü Kahramanmaraş Piazza AVM’de 26 Nisan Cuma günü saat sabah 06:00’da kapılarını açtı
 
Yazı Boyutu

Media Markt Kahramanmaraş'ın ardından artık Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ne de girecek. Gaziantep ve Şanlıurfa mağazalarını  bu yıl içinde hizmete açacak olan Media Markt yılsonunu Türkiye genelinde 32 mağaza ile kapatacak.

Media Markt Kahramanmaraş mağazasının açılışını Media-Saturn Satınalmadan Sorumlu Genel Müdür (CPO) Aziz Süzer, Media-Saturn Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür (COO) Marcus Tengler ve Media Markt Kahramanmaraş Mağazası Genel Müdürü Bekir Çetinkaya  kurdele kesim töreniyle gerçekleştirdi.  Piazza AVM içerisinde 3500 metrekarelik bir alanda bulunan Media Markt Kahramanmaraş mağazası, 50.000'e yakın dünya markası ürünü Kahramanmaraşlı teknoloji tutkunlarıyla buluşturdu. Açılışta ayrıca kampanyadaki cep telefonları, dizüstü bilgisayarlar, GSM aksesuarları ve küçük ev aletleri yoğun ilgi gördü.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Trabzon’daki tarihi Bedesten ilgi bekliyor!
21.04.2015 11:13
Trabzon'daki tarihi çarşı, her geçen gün sayısı artan büyük alışveriş merkezlerine rağmen yaklaşık 400 yıldır kent ticaretindeki önemini koruyor.
Tarihi Şah Melek Camisi’ne PVC sundurma!
21.04.2015 10:19
Edirne’deki yaklaşık 600 yıllık Şah Melek Camii’nin girişine yapılan PVC sundurma tepki çekiyor.
TOKİ, Giresun’da 592 konut inşa edecek!
21.04.2015 09:53
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Giresun’da konut, ticaret merkezi ve cami inşaatı yapımı için bugün ihale düzenliyor.
TOKİ, 98 bin liraya daire sahibi yapacak!
20.04.2015 17:32
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Edirne Fırınlarsırtı’nda alt gelir grubu için uygun fiyatlarla daire sahibi yapacak.
Diyarbakır'da ilk güneş enerjisi santrali kuruldu!
20.04.2015 16:58
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin, doğa dostu kaynaklara dikkat çekmek için hayata geçirdiği bölgenin ilk güneş enerji santrali yarın açılıyor.
Mai’de şimdi kullanmaya başla, ödemeler gelecek yıla
20.04.2015 16:50
FerYapı’nın İstanbul’un gelişim potansiyeli en yüksek bölgelerinden Kartal’da inşa ettiği Mai Residence’da ödemeler bir yıl erteleniyor.
DKY Kartal’ın ofis bloğu erken uçacak
20.04.2015 16:42
DKY Kartal Projesi içinde yer alan ofis bloğu ile ilgili çok fazla talep alınca Haziran için planlanan satış takvimi daha erkene çekilecek.
İstanbul’un çatıları yeşillenecek!
20.04.2015 16:18
Yeşil çatılar konusunda dünyadaki en büyük organizasyon olan 4. Uluslararası Yeşil Çatı Kongresi bu yıl ilk kez İstanbul’da düzenleniyor.
Evdekifirsat.com konut marketi gibi çalışıyor
20.04.2015 16:07
Tüketicinin isteği doğrultusunda markalı konutların satış ve pazarlamasını yapan Evdekifirsat.com, şimdi de beyaz eşyaları hediye ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000