İş GYO, 2012’nin üçüncü çeyreğini 15 milyon liralık kârla kapattı!

İş GYO, 2012’nin üçüncü çeyreğini 15 milyon liralık kârla kapattı! İş GYO, 2012 yılının üçüncü çeyreğinde 15 milyon 663 bin lirayı kasasına koydu
01.11.2012 - 14:48
Yazı Boyutu

 

İş GYO, 2012 yılının üçüncü çeyreğinde 15 milyon 663 bin lirayı kasasına koydu. Finansal giderleri 6 milyon 295 bin lira olan şirket son dönemdeki kazancıyla 2012 yılının ilk 9 aylık sürecini 49 milyon liranın üzerinde gelirle kapadı.

İş GYO, İstanbul'da Çınarlı Bahçe Tuzla ve Taksim Ofis Projesi'ne devam ediyor. Şirketin yeni projesi İzmir Ege Perla projesinde ise ön talep süreci devam etmekte. İş GYO, 2011 yılının üçüncü çeyreğini 10 milyon liralık kârla kapatmıştı.

Ayrıntılar için tıklayın!

İş GYO faaliyet tablosu için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma İş GYO
Proje İş GYO-Nef Topkapı
Telefon 0212 325 23 50
Adres İş GYO-Nef Topkapı Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000