İş GYO, 2012’nin üçüncü çeyreğini 15 milyon liralık kârla kapattı!

İş GYO, 2012’nin üçüncü çeyreğini 15 milyon liralık kârla kapattı! İş GYO, 2012 yılının üçüncü çeyreğinde 15 milyon 663 bin lirayı kasasına koydu
 
Yazı Boyutu

 

İş GYO, 2012 yılının üçüncü çeyreğinde 15 milyon 663 bin lirayı kasasına koydu. Finansal giderleri 6 milyon 295 bin lira olan şirket son dönemdeki kazancıyla 2012 yılının ilk 9 aylık sürecini 49 milyon liranın üzerinde gelirle kapadı.

İş GYO, İstanbul'da Çınarlı Bahçe Tuzla ve Taksim Ofis Projesi'ne devam ediyor. Şirketin yeni projesi İzmir Ege Perla projesinde ise ön talep süreci devam etmekte. İş GYO, 2011 yılının üçüncü çeyreğini 10 milyon liralık kârla kapatmıştı.

Ayrıntılar için tıklayın!

İş GYO faaliyet tablosu için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma İş GYO
Proje Çınarlı Bahçe
Telefon 0212 325 48 00
Adres Çınarlı Bahçe Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
TOKİ, 98 bin liraya daire sahibi yapacak!
20.04.2015 17:32
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Edirne Fırınlarsırtı’nda alt gelir grubu için uygun fiyatlarla daire sahibi yapacak.
Diyarbakır'da ilk güneş enerjisi santrali kuruldu!
20.04.2015 16:58
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin, doğa dostu kaynaklara dikkat çekmek için hayata geçirdiği bölgenin ilk güneş enerji santrali yarın açılıyor.
Mai’de şimdi kullanmaya başla, ödemeler gelecek yıla
20.04.2015 16:50
FerYapı’nın İstanbul’un gelişim potansiyeli en yüksek bölgelerinden Kartal’da inşa ettiği Mai Residence’da ödemeler bir yıl erteleniyor.
DKY Kartal’ın ofis bloğu erken uçacak
20.04.2015 16:42
DKY Kartal Projesi içinde yer alan ofis bloğu ile ilgili çok fazla talep alınca Haziran için planlanan satış takvimi daha erkene çekilecek.
İstanbul’un çatıları yeşillenecek!
20.04.2015 16:18
Yeşil çatılar konusunda dünyadaki en büyük organizasyon olan 4. Uluslararası Yeşil Çatı Kongresi bu yıl ilk kez İstanbul’da düzenleniyor.
Evdekifirsat.com konut marketi gibi çalışıyor
20.04.2015 16:07
Tüketicinin isteği doğrultusunda markalı konutların satış ve pazarlamasını yapan Evdekifirsat.com, şimdi de beyaz eşyaları hediye ediyor.
Ev kadınıydı, imalathane kurup patron oldu!
20.04.2015 14:22
Eşinden boşandıktan sonra 4 çocuğuna bakmak için mantı yapıp satarak para kazanmaya çalışan Fadime Şahin, şimdi 4 kişiye istihdam sağlıyor.
İş ve işçi güvenliğinde yeni dönem!
20.04.2015 13:57
Doka koruma perdesi sayesinde işçiler yüksekte güvenli oluyor ve 50. katta bile zeminde çalışıyormuş gibi hissediyor.
Ofiste akıllı mobilya dönemi başladı!
20.04.2015 13:29
Günün büyük kısmının geçirildiği ofislerde tercih, kolay kullanım sunan ve sağlıklı mobilyalar oluyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000