Mehmet Özhaseki, Çevre ve Şehircilik Bakanı oldu!
Mehmet Özhaseki, Çevre ve Şehircilik Bakanı oldu!
65. Hükümet kabinesi açıklandı!
65. Hükümet kabinesi açıklandı!
Ev alırken artık bunlara dikkat ediyoruz!
Ev alırken artık bunlara dikkat ediyoruz!
Konya Şehir Hastanesi için finansman tamam!
Konya Şehir Hastanesi için finansman tamam!
Nef Bahçelievler, Eylül sonunda satışa çıkacak!
Nef Bahçelievler, Eylül sonunda satışa çıkacak!

Emlaktasondakika

İş GYO, 2012’nin üçüncü çeyreğini 15 milyon liralık kârla kapattı!

İş GYO, 2012’nin üçüncü çeyreğini 15 milyon liralık kârla kapattı! İş GYO, 2012 yılının üçüncü çeyreğinde 15 milyon 663 bin lirayı kasasına koydu
2012-11-01 - 14:48 01.11.2012 - 14:48 
Yazı Boyutu

 

İş GYO, 2012 yılının üçüncü çeyreğinde 15 milyon 663 bin lirayı kasasına koydu. Finansal giderleri 6 milyon 295 bin lira olan şirket son dönemdeki kazancıyla 2012 yılının ilk 9 aylık sürecini 49 milyon liranın üzerinde gelirle kapadı.

İş GYO, İstanbul'da Çınarlı Bahçe Tuzla ve Taksim Ofis Projesi'ne devam ediyor. Şirketin yeni projesi İzmir Ege Perla projesinde ise ön talep süreci devam etmekte. İş GYO, 2011 yılının üçüncü çeyreğini 10 milyon liralık kârla kapatmıştı.

Ayrıntılar için tıklayın!

İş GYO faaliyet tablosu için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Beşiktaş şampiyonluğu kutluyor
19.05.2016 20:50
Spor Toto Süper Lig 2015/2016 sezonu şampiyonu Beşiktaş, bu akşam Vodafone Arena'da kupayı kaldıracak.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan İztuzu uyarısı
19.05.2016 11:50
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından Muğla Valiliğine gönderilen yazıda, İztuzu Plajı'nın ivedi olarak boşaltılması istendi
İstanbul'da 19.00'dan itibaren bu yollar kapalı!
18.05.2016 16:35
İstanbul Emniyet Müdürlüğü, Fenerbahçe-Muratbey Uşak Sportif takımları arasındaki basketbol müsabakası nedeniyle kapatılacak yolları açıkladı.
Berlin'in ilk yurt dışı ticari temsilciliği İstanbul'da açıldı
18.05.2016 16:20
Berlin ve Türkiye'de yatırım yapmak isteyen şirketlere destek vermek amacıyla Berlin'in ilk yurt dışı ticari temsilciliği İstanbul'da açıldı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000