Güneysu Armatürleri, yüzde 100 yerli fotoselli armatür üretmeye başladı

Güneysu Armatürleri, yüzde 100 yerli fotoselli armatür üretmeye başladı Güneysu Armatürleri, Türkiye'de ilk olarak tamamen yerli elektronik açkapa yapabilen armatür üretimine başladı
22.12.2013 - 13:52
Yazı Boyutu

Güneysu Armatürleri, Türkiye'de ilk olarak tamamen yerli elektronik açkapa yapabilen (fotoselli) armatür üretimine başladı. İstanbul Dudullu Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren şirket, 2 yıllık Ar-Ge çalışmalarına 1.5 milyon dolar harcadı. Güneysu Armatürleri Yönetim Kurulu Başkanı Dursun Güneysu, 5 yıldır fotoselli armatür üzerine birçok yenilik yaptıklarını ifade ederek, bu üründen yılda 350 bin adet üretmeyi planladıklarını söyledi. Ürünlerin montajını basit bir hale getirdiklerini belirten Güneysu, "Fotoselli armatürlerin tercih edilmemesindeki en büyük sebepler, arıza yapması ve fiyatlarının yüksek olmasıydı. Bizim en büyük yeniliğimiz anakartımızın su içinde bile çalışabilmesi. Fiyatları da 300-400 dolar seviyesinden 100-180 TL civarına indirmeyi başardık. Ürünlerimiz bugün 600'ün üzerinde okul ve hastane projesinde kullanılıyor. Ayrıca Avrupa, Ortadoğu ve Kuzey Afrika'ya ihracatını yapıyoruz" dedi.

Kobiden.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Orhan Veli Şiir Evi kapandı!
01.04.2015 11:16
Sahaf Şeref Özsoy’un özveriyle 2000 yılında açılan Orhan Veli Şiir Evi, kapandı.
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000