GEFCO Atatürk Havalimanı’nda ofis açtı!

GEFCO Atatürk Havalimanı’nda ofis açtı! GEFCO, hizmet ağını genişletmek amacıyla Atatürk Havalimanı ofisini faaliyete geçirdi
12.11.2012 - 11:51
Yazı Boyutu

 

GEFCO, hizmet ağını genişletmek amacıyla Atatürk Havalimanı ofisini faaliyete geçirdi.

2002 yılından beri Türkiye'de faaliyet gösteren GEFCO, İstanbul Atatürk Havaalanı'nda açtığı ofis ile yatırımlarına devam ediyor.

Havalimanı ofisinde hava ithalat ve ihracat hizmetleri ile beraber gümrük hizmetlerini de kapsayan eksiksiz bir hizmet sunan GEFCO, bu ofis ile hava taşımacılığı sektöründeki yerini, pazar payını ve gelecekte yatırımlarını düzenli olarak artırmayı planlıyor.

Günümüzde entegre hizmet vermenin önemine değinen GEFCO Türkiye Genel Müdürü Fulvio Villa “Müşterilerimize 360 derece entegre hizmet veriyoruz. Geçtiğimiz ay açılışını yaptığımız GEFCO Gümrük Müşavirliği şirketimiz ile müşterilerimizin gümrük ile ilgili her türlü ihtiyacına çözüm buluyoruz. Atatürk Havalimanı ofisimiz ile de GEFCO Türkiye olarak  hizmet yelpazemizde bütünlüğe ulaşmanın mutluluğu içindeyiz” dedi.

Dünya'daki diğer GEFCO ofisleri ile entegre bir sistem üzerinden çalışan havalimanı ofisi haftanın 7 günü hizmet veriyor.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000