Ataç İnşaat, Anteks’i halka açıyor!

 Ataç İnşaat, Anteks’i halka açıyor! Ataç İnşaat ve Sanayi, bağlı ortağı Anteks AŞ.’nin halka açılma amacıyla yaptığı esas sözleşme tadili ve kayıtlı sermaye sistemine geçiş ile ilgili genel kurul toplantısı hakkında bir duyuru yayınladı
 
Yazı Boyutu

 

Ataç İnşaat ve Sanayi, bağlı ortağı Anteks AŞ.'nin halka açılma amacıyla yaptığı esas sözleşme tadili ve kayıtlı sermaye sistemine geçiş ile ilgili genel kurul toplantısı hakkında bir duyuru yayınladı.
 
Yapılan açıklama şöyle:
 
Bağlı ortaklığımız ANTEKS A.Ş.   Yönetim Kurulu , halka açılmak amacıyla, Şirket Esas Sözleşmesinin SPK ile Gümrük ve ticaret bakanlığından   onaylı, 3-4-6-7-8-9-10-11-12-13-14-16-17-23-25-26-28-29-30 nolu maddelerinin EK'deki şekilde tadil edilmesi hususunu  6 Temmuz 2012 Cuma günü yapacağı ilamsız  olağanüstü toplantı ile genel kurulun onayına  sunacaktır.
 
Hüseyin Belibağlı/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
Uşak’ın saray halıları artık evlere girecek!
24.04.2015 15:37
15. ve 16. yüzyılda sarayları süsleyen ünlü Türk halılarının benzerleri, Uşak Belediyesinin açtığı kursta dokunarak satışa sunuluyor.
Sahte telefon nasıl anlaşılır?
23.04.2015 15:43
Son çıkan telefonları orjinallerinden ayırt etmek imkansız. Samsung yeni telefonunu piyasaya sürmeden sahtesi raflardaki yerini aldı.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Hasan Dede Türbesi de dönüştü!
24.04.2015 09:55
İstanbul Eyüp’e bağlı Çiftalan köyündeki 600 yıllık geçmişe sahip Hasan Dede Türbesi de ‘kentsel dönüşüm’ misali yeniden inşa edildi.
Moment İstanbul’da fiyatlar ne kadar?
24.04.2015 09:50
AC Yapı imzasıyla Kartal’da konumlandırılan Moment İstanbul projesinde fiyatlar 275 bin liradan başlangıç gösteriyor.
Nevşehir'de kentsel dönüşüm için start verildi
23.04.2015 17:07
Nevşehir Belediyesi tarafından projelendirilen 'Merkez Kentsel Dönüşüm Projesi'nde tespit ve ölçüm çalışmalarına başlandı.
Yüksel Seramik'ten ahşap görünümlü Vintage serisi!
23.04.2015 16:25
Yüksel Seramik'in ahşap görünümlü Vintage serisi evlerinize modern çözümler sunuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000