Çukurova Havalimanı için önemli karar!
Turan: Sur'da tarihi doku ihya edilecek
Bulut Orman Evleri'nde 315 bin TL'ye
Yalova’nın ulaşım sorunu imar planı ile çözülecek
İstanbul'da konut değerleri en fazla bu ilçelerde arttı!

Albaraka Türk Avrupa Kurumsal Şubesi’ni Mecidiyeköy’de açtı!

Albaraka Türk Avrupa Kurumsal Şubesi’ni Mecidiyeköy’de açtı! Albaraka Türk Mecidiyeköy’de yeni şube açtı
 
Yazı Boyutu

Albaraka Türk Mecidiyeköy'de yeni şube açtı. Şirket tarafından yapılan açıklama şu yönde;

Yeni açılan şubemize ait bilgiler aşağıda yer almaktadır.
Şube adı: Avrupa Kurumsal Şube
Adresi: Büyükdere Cad. No: 78-80 Kat: 10 Mecidiyeköy / İSTANBUL

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Torunlar GYO'dan yüksek lisans öğrencilerine burs desteği
09.02.2016 17:16
Türkiye’nin en yenilikçi gayrimenkul yatırım ortaklığı Torunlar GYO, 10 yüksek lisans veya doktora öğrencisinin projelerine karşılıksız burs verecek.
Vadistanbul Park basın karşısına çıkıyor!
08.02.2016 17:51
Artaş İnşaat - Aydınlı Grup - İnvest İnşaat ortaklığında hayata geçirilen Vadistanbul'un son etabı Vadistanbul Park'ın tüm detayları açıklanıyor.
Ev kirasını 35 kuruş eksik yatırdı davalık oldu
08.02.2016 15:57
1.300 TL olan ev kirasından 35 kuruşu banka kesince ev sahibi ile kiracı davalık oldu.
Ergenç ve Korel çifti arkadaşlarını evlerinde ağırladı
08.02.2016 14:26
Halit Ergenç ve Bergüzar Korel çifti önceki akşam evlerinde arkadaşlarını ağırladı.
Turyap, girişimci adayları ile buluşuyor
08.02.2016 11:02
Türkiye’de ilk kez 1985 yılında franchise sistemini başlatan TURYAP, gayrimenkul alanında girişimci olmak isteyen adaylarla bir araya geliyor.
Mahmut Efendi Külliyesi'nde kaçak binalar yıkılıyor
08.02.2016 11:19
Beykoz'da, bir derneğe ait kaçak olduğu belirtilen yapıların yıkılması için çalışma başlatıldı.
Tekirdağ'da arsa dolandırılıcığı iddiası!
07.02.2016 20:12
Tekirdağ'da bir televizyon kanalındaki reklam ile satılmak istenen arsaların kendi tarlaları olduğunu öne süren 30 kişi savcılığa başvurdu.
Riva Deresi taştı, evleri su bastı!
07.02.2016 14:35
Riva Deresi taştı; tekneler sele kapıldı, bazı ev ve işyerlerini su bastı.
Çaycuma Belediyesi, kat karşılığı inşaat yaptıracak
07.02.2016 14:10
Çaycuma Belediye Başkanlığı, 6 milyon 820 bin TL tahmini bedelle kat karşılığı inşaat yaptıracak.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000