Akın Tekstil: Bakırköy’deki arsamızın Şehir Parkı’na dahil edilmesiyle ilgili talep gelmedi!

 Akın Tekstil: Bakırköy’deki arsamızın Şehir Parkı’na dahil edilmesiyle ilgili talep gelmedi! Akın Tekstil, Bakırköy Osmaniye’de yer alan arsasının İstanbul Şehir Parkı’na dahil edileceği haberlerine açıklama getirdi
05.08.2013 - 09:42
Yazı Boyutu

Akın Tekstil, Bakırköy Osmaniye'de yer alan arsasının İstanbul Şehir Parkı'na dahil edileceği haberlerine açıklama getirdi. Şirket, konuyla ilgili henüz kendilerine gelen bir başvuru olmadığını açıkladı. Akın Tekstil'in konuyla ilgili bildirimi şöyle;

Çeşitli basın yayın kuruluşlarında ve internet sitelerinde Çırpıcı Deresi Kent Parkı projesi veya benzeri adlar altında haberler çıkmakta, bu proje kapsamına Şirketimizin; İstanbul İli, Bakırköy İlçesi, Osmaniye Mahallesi ,192 ada, 24 parsel sayısında kayıtlı gayrimenkulün de dahil edileceği yine bu haberlerin bazılarında yer almaktadır. 

Haberlere konu bu proje ve özelde de şirketimiz adına kayıtlı gayrimenkul hakkında Şirketimiz nezdinde herhangi bir makam tarafından bir girişim olmadığı gibi Şirketimize yapılmış bir bilgilendirme ya da tebligat da söz konusu değildir. Bu konuda bir gelişme olduğu takdirde gerekli bilgilendirme yapılacaktır.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000