Abiş Hopikoğlu, Çalık İnşaat Grubu'na transfer oldu!

Abiş Hopikoğlu, Çalık İnşaat Grubu'na transfer oldu! TV8 Genel Müdürü Abiş Hopikoğlu, Çalık Grubu'na transfer oldu
29.04.2013 - 16:45
Yazı Boyutu

MNG'ye bağlı TV8'in 5 yıldır başında bulunan aynı zamanda MNG Holding'te turizm otel inşaat alanlarında da aktif olarak yıllardır çalışan ve MNG Holding'te başkan yardımcılığı da yapan TV8 Genel Müdürü Abiş Hopikoğlu bugün itibarı ile Çalık Grubu'nda!

İnşaat Mühendisi olan ve uzun süre MNG'nin inşaat operasyonlarında görev yaptıktan sonra medya ayağının başına geçen Hopikoğlu, inşaat sektörüne geri dönüyor.

Abiş Hopikoğlu bugün itibarı ile milyarlarca doları bulan yerli/yabancı yatırıma sahip Çalık Grubu'nun inşaat bölümünün başına geçecek. Çalık Holding'e bağlı GAP İnşaat ve Çalık GYO'nun da aralarında bulunduğu şirketlerde dahil Çalık İnşaat Grubu'nda İnşaat Grubu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapacak.

Hopikoğlu'ndan boşalan TV8'in genel müdürlüğü koltuğuna henüz bir atama yapılmadı... Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Nazif Günal'ın bu atama ile ilgili kararı birkaç hafta içinde vermesi bekleniyor.

Ucankus.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000