Hayat sigortası yaptırmayan banka kusurlu bulundu

Hayat sigortası yaptırmayan banka kusurlu bulundu Yasada konut kredisi kullanırken hayat sigprtası yaptırma zorunluluğu yok. Ancak, bir banka konut kredisi verirken hayat sigortası yaptırmadığı için suçlu bulundu
 
Yazı Boyutu

 


Malatya'da, bir bankadan kredi çektikten üç ay sonra ölen emekli öğretmenin varisleri, kredinin kendilerinden talep edilmesi üzerine Tüketici Mahkemesinde dava açtı, mahkeme, hayat sigortası yaptırmayan bankayı kusurlu buldu.
Alınan bilgiye göre, 2007 yılında bankadan 47 bin TL konut kredisi çeken emekli öğretmen Z.Y, krediyi aldıktan üç ay sonra hayatını kaybetti.
 
Z.Y'nin ailesinin avukatı Ekrem Karadeniz, bankanın, kredi borcunu Z.Y'nin varislerinden talep etmesi üzerine Tüketici Mahkemesinde dava açtıklarını söyledi.
 
Sözleşme gereği hayat sigortası yaptırması gereken bankanın, sigortayı yaptırmadığını, davayı bu nedenle açtıklarını belirten Karadeniz, mahkemenin, bankayı kusurlu bulduğunu, Z.Y'nin varislerinin krediyi ödemeyeceğine karar verdiğini ifade etti.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
Uşak’ın saray halıları artık evlere girecek!
24.04.2015 15:37
15. ve 16. yüzyılda sarayları süsleyen ünlü Türk halılarının benzerleri, Uşak Belediyesinin açtığı kursta dokunarak satışa sunuluyor.
Sahte telefon nasıl anlaşılır?
23.04.2015 15:43
Son çıkan telefonları orjinallerinden ayırt etmek imkansız. Samsung yeni telefonunu piyasaya sürmeden sahtesi raflardaki yerini aldı.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Hasan Dede Türbesi de dönüştü!
24.04.2015 09:55
İstanbul Eyüp’e bağlı Çiftalan köyündeki 600 yıllık geçmişe sahip Hasan Dede Türbesi de ‘kentsel dönüşüm’ misali yeniden inşa edildi.
Moment İstanbul’da fiyatlar ne kadar?
24.04.2015 09:50
AC Yapı imzasıyla Kartal’da konumlandırılan Moment İstanbul projesinde fiyatlar 275 bin liradan başlangıç gösteriyor.
Nevşehir'de kentsel dönüşüm için start verildi
23.04.2015 17:07
Nevşehir Belediyesi tarafından projelendirilen 'Merkez Kentsel Dönüşüm Projesi'nde tespit ve ölçüm çalışmalarına başlandı.
Yüksel Seramik'ten ahşap görünümlü Vintage serisi!
23.04.2015 16:25
Yüksel Seramik'in ahşap görünümlü Vintage serisi evlerinize modern çözümler sunuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000