Hayat sigortası yaptırmayan banka kusurlu bulundu

Hayat sigortası yaptırmayan banka kusurlu bulundu Yasada konut kredisi kullanırken hayat sigprtası yaptırma zorunluluğu yok. Ancak, bir banka konut kredisi verirken hayat sigortası yaptırmadığı için suçlu bulundu
05.07.2010 - 13:36
Yazı Boyutu

 


Malatya'da, bir bankadan kredi çektikten üç ay sonra ölen emekli öğretmenin varisleri, kredinin kendilerinden talep edilmesi üzerine Tüketici Mahkemesinde dava açtı, mahkeme, hayat sigortası yaptırmayan bankayı kusurlu buldu.
Alınan bilgiye göre, 2007 yılında bankadan 47 bin TL konut kredisi çeken emekli öğretmen Z.Y, krediyi aldıktan üç ay sonra hayatını kaybetti.
 
Z.Y'nin ailesinin avukatı Ekrem Karadeniz, bankanın, kredi borcunu Z.Y'nin varislerinden talep etmesi üzerine Tüketici Mahkemesinde dava açtıklarını söyledi.
 
Sözleşme gereği hayat sigortası yaptırması gereken bankanın, sigortayı yaptırmadığını, davayı bu nedenle açtıklarını belirten Karadeniz, mahkemenin, bankayı kusurlu bulduğunu, Z.Y'nin varislerinin krediyi ödemeyeceğine karar verdiğini ifade etti.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000