Hayat sigortası yaptırmayan banka kusurlu bulundu

Hayat sigortası yaptırmayan banka kusurlu bulundu Yasada konut kredisi kullanırken hayat sigprtası yaptırma zorunluluğu yok. Ancak, bir banka konut kredisi verirken hayat sigortası yaptırmadığı için suçlu bulundu
 
Yazı Boyutu

 


Malatya'da, bir bankadan kredi çektikten üç ay sonra ölen emekli öğretmenin varisleri, kredinin kendilerinden talep edilmesi üzerine Tüketici Mahkemesinde dava açtı, mahkeme, hayat sigortası yaptırmayan bankayı kusurlu buldu.
Alınan bilgiye göre, 2007 yılında bankadan 47 bin TL konut kredisi çeken emekli öğretmen Z.Y, krediyi aldıktan üç ay sonra hayatını kaybetti.
 
Z.Y'nin ailesinin avukatı Ekrem Karadeniz, bankanın, kredi borcunu Z.Y'nin varislerinden talep etmesi üzerine Tüketici Mahkemesinde dava açtıklarını söyledi.
 
Sözleşme gereği hayat sigortası yaptırması gereken bankanın, sigortayı yaptırmadığını, davayı bu nedenle açtıklarını belirten Karadeniz, mahkemenin, bankayı kusurlu bulduğunu, Z.Y'nin varislerinin krediyi ödemeyeceğine karar verdiğini ifade etti.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Bosch küçük ev aletlerinde Mayıs’a özel kampanya…
23.05.2015 09:57
Bosch Ev Aletleri, Mayıs ayı boyunca geçerli olacak bir kampanya ile tüketicilere cazip fırsatlar sunacak.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000