Selimoğlu Çamlıca Masalı Villaları'nda 4 milyon 200 bin dolara!

Selimoğlu Çamlıca Masalı Villaları'nda 4 milyon 200 bin dolara! Küçük Çamlıca'da inşa edilen Çamlıca Masalı'nda her konutun kendine ait sauna, Türk hamamı, kapalı otoparkı ve fitness salonu bulunuyor
02.01.2013 - 17:10
Yazı Boyutu

 

11 villadan meydana gelen Çamlıca Masalı, Selimoğlu Group imzasıyla inşa ediliyor. 870, 920 ve 970 metrekare olmak üzere 3 tip konut alternatifinin yer aldığı Çamlıca Masalı'nda konutların fiyatları 4 milyon 200 bin dolar ile 4 milyon 350 bin dolar arasında farklılık gösteriyor.
 
 
Küçük Çamlıca'da inşa edilen Çamlıca Masalı'nda her konutun kendine ait sauna, Türk hamamı, kapalı otoparkı ve fitness salonu bulunuyor. Doğa, şehir ve deniz manzarasına sahip olan Çamlıca Masalı'nın özellikleri; asansör, güvenlik, hidrofor, ısı yalıtım, kablo tv -uydu, kapalı garaj ve otopark mevcut. 
 
 
Şehrin içerisinde müstakil bir yaşam arayanların adresi olan Çamlıca Masalı Villaları, 7 bin metrekare arsa üzerine kuruluyor. 7 oda 2 salon şeklinde tasarlanan konutların yer aldığı Çamlıca Masalı'nda konut teslimleri 2013 Ocak sonunda başlayacak.
 
Çamlıca Masalı İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.camlicamasali.com
Telefon: 444 1 735
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Attığınız pet şişelerden ev bile yapabilirsiniz!
24.02.2015 17:27
Doğaya zarar veren pet şişelerin şaşırtıcı dönüşümlerini emlaktasondakika.com olarak sizler için hazırladık.
Bu numara ararsa açmayın!
27.02.2015 11:36
0888222200* numaralı telefondan gelen aramayı sadece yanıtlamak bile faturaya 40 lira ücret eklenmesine neden oluyor.
İnşaat sektörü, Gaziantep'te masaya yatırıldı
26.02.2015 23:14
GYODER Başkanı Aziz Torun, karlı gibi görünen gayrimenkul sektörünün ciddi vergi yükü olduğunu söyledi.
Düzce’de 2+1 daireler 102 bin liraya satışta!
26.02.2015 16:44
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Düzce Belediye Projesi kapsamında hayata geçirilen konutlar için talep toplamaya başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000