Vatan Şaşmaz emlak krallığına soyundu

Vatan Şaşmaz emlak krallığına soyundu Sunucu Vatan Şaşmaz bu sefer bambaşka bir şekilde karşımıza çıkıyor ve emlak krallığına soyunuyor.
 
Yazı Boyutu

ATV Avrupa'da yayınlanan ‘Emlak Turu'nu, “Çocuklar Duymasın”'ın başarılı oyuncusu Vatan şaşmaz ile sunacak olan Duygu Meltem Yalçınkaya Emlak dünyasındaki gözünüz olacak...

Yepyeni sürprizlerle karşınızda olacak Emlak Turu, Nerede yaşamak, ya da nerede yatırım yapmak istiyorsanız, Türkiye'de en uygun koşullarla en güzel eve nasıl sahip olabilirsiniz, kampanyalar, lansmanlar ve Türkiye'de kaçırılmayacak fırsatları ayağınıza getirerek yaşamınıza konfor sağlayacak...

300 haftadır 4 ayrı kanalda devam ettirdiği , canlı yayın emlak programlarında İstanbul ve Türkiye'deki prestijli ve kaliteli projeleri konuk deen DMY Prodüksiyon bu programıyla da sizi aydınlatmaya devam edecek..

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Torunlar GYO, 5. Levent ile 7 bin konuta ulaşacak
18.04.2015 15:54
Torunlar GYO CFO’su İsmail Kazanç, 5. Levent projesinin sonunda firmanın 7 bin konuta ulaşacağını deklare etti.
5. Levent şehrin ortasında yükselecek
18.04.2015 15:39
İstanbul TEM Alibeyköy Kavşağı’nda inşa edilen 5. Levent projesi yaşam merkezli bir konseptte inşa edilecek.
Kuşburnu, kırmızı dut ve karadut şifa kaynağı!
18.04.2015 14:34
Kuşburnu, kırmızı dut ve karadut üzerinde yapılan araştırma, bu meyvelerin akciğer ve prostat kanserine karşı etkisini ortaya çıkardı.
Çocuk anneler azaldı, doğumlar arttı!
18.04.2015 12:09
Türkiye'de geçen yıl, 15 yaşın altında anne olanların sayısı, son 5 yılda yarıya düştü.
İstMarina'nın bahar kampanyasını duydunuz mu?
18.04.2015 10:56
Dap Yapı, bahara özel kampanyası ile peşinatsız, 0 faizle ve banka kredisiz 40 ay vade ile İst Marina sahibi yapıyor.
Bisikletliler de artık görünür olacak!
17.04.2015 17:28
Volvo Car İngiltere , bisikletlilerin yoldaki görünürlüğünü ve güvenliğini artırmak için tasarlanmış, yenilikçi buluşu Life Paint’i tanıttı.
Kazlıçeşme imar planı askıya çıktı!
17.04.2015 16:03
Zeytinburnu Kazlıçeşme Mahallesi imar planı askıya çıktı. İşte Zeytinburnu Kazlıçeşme imar planı detayları...
Lokum Rezidans ödeme seçenekleri!
17.04.2015 15:42
Lokum Evler projesini rezidans bloğu Lokum Rezidans'ta satışlar başladı.
Adana'daki hastanede asansör faciası!
17.04.2015 14:35
Adana'daki bir hastanede tedavi gören bir KOAH hastası, kapısı açık arızalı asansöre binmek isteyince boşluğa düşerek hayatını kaybetti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000