Unutmayın! Emlak vergisinin 2. taksiti ödenecek

Unutmayın! Emlak vergisinin 2. taksiti ödenecek Emlak ve çevre temizliği vergilerinin 2010 yılı 2. taksit ödemeleri 1 Kasım itibariye başladı. Cezalı duruma düşmemek için zamanında ödeme yapın
10.11.2010 - 10:00
Yazı Boyutu

 


2. taksit ödemelerinin tahsilat işlemlerinin 30 Kasım 2010 tarihine kadar devam edeceği bildirildi. Vatandaşların cezalı duruma düşmemeleri için vergilerini zamanında ödemeleri gerektiğini hatırlatan Emlak Servisi yetkilileri, mükelleflere kolaylık sağlamak maksadıyla hafta sonları da çalışacaklarını bildirdi. Yetkililer, bu yıl 16-19 Kasım tarihlerinin Kurban Bayramı sebebiyle resmi tatil olacağını, bu yüzden 27 Kasım ve 28 Kasım tarihlerinde Cumartesi ve Pazar günleri Su Tahakkuk Servisinin açık olacağını, vergi mükellefi vatandaşların bugünlerde de rahatlıkla işlem yaptırabileceklerini söyledi.
Belediye yetkilileri, vergilerini zamanında ve düzenli olarak ödeyen vatandaşlara teşekkür ederek, ödeme yapacağı miktarı bilmeyen vatandaşların emlak vergisi borçlarını (0228) 314 67 00 - dahili 101 ve 419 numaralı telefonlardan öğrenebileceklerini, Bozüyük dışından vergi ödemek için ise 228134 nolu posta çeki hesabına para yatırabileceklerini bildirdi.
Konu hakkında vatandaşları bilgilendirmek için dolmuşlara, otobüs duraklarına, kahvehanelere ve ana cadde üzerindeki iş yerlerine afişler asıldı.
 
 
 
 

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000