Toyzz Shop bu ay içerisinde 5 mağaza açacak..!

Toyzz Shop bu ay içerisinde 5 mağaza açacak..! Oyuncak denilince akla gelen ilk marka olan Toyzz Shop Nisan ayında mağazalar zincirine 5 yeni mağaza ekleyerek mağaza sayısını 83'e çıkartıyor.
09.04.2012 - 17:26
Yazı Boyutu

Oyuncak denilince akla gelen ilk marka olan Toyzz Shop Nisan ayında mağazalar zincirine 5 yeni mağaza ekleyerek mağaza sayısını 83'e çıkartıyor.

Peluşlardan, kumandalı araçlara, bebeklerden çocuk oyunlarına kadar 7'den 70'e eğlenceli alışverişin adresi  Toyzz Shop'un yeni mağazaları; İzmir Optimum AVM, Mersin Carrefour AVM, İstanbul Trump Towers AVM, Söke Novada AVM ve Bodrum Oasis AVM.' de  açılacak.

2013 yılı sonuna kadar mağaza sayısını 100'e çıkarmayı hedeflediklerini belirten Toyzz Shop'un mağazalardan sorumlu Genel Müdürü Yardımcısı Mehmet Şenol BİLİCEN, şu an değerlendirmekte oldukları yeni mağaza projelerinin de olduğunu, Toyzz Shop'un 700'e yakın kişiye istihdam sağladığını, bu sayıyı daha yükseklere çıkartarak Toyzz Shop'un mevcut genç ve dinamik olan personel yapısını daha da güçlü hale getirmeyi amaçladıklarını ifade etti. Tüm mağazaların merkezi şekilde açıldığını ve yönetildiğini bildiren Mehmet Şenol BİLİCEN, Toyzz Shop'un yurt dışına da açılacağının sinyalini verdi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000