Kağıthane’nin ofisleri kazandırmaya devam ediyor!
Sarphan Finans Park, sektör tarihine damga vurdu!
Nef-İş GYO bu kez İnistanbul Lokal ile ses getirecek
Vizesiz gidilebilecek 10 popüler ülke!
Four Winds, oldu size Park Residences Cadde!

Şehmus Tatlıcı’nın vârisleri hukuki süreçte!

TAT Towers ve Sapphire’in ortaklarından Şehmus Tatlıcı’nın vârisleri hukuki süreçte! Tatlıcı'nın varisleri hukuki süreç içerisinde birbirlerine düştü. Sonuç merakla bekleniyor.
 
Yazı Boyutu

ŞETAT Holding Yönetim Kurulu Başkanı, TAT Towers ve Sapphire'in ortaklarından Şehmus Tatlıcı'nın geçtiğimiz ay ölümünün ardından vârisler, hukuki süreci başlattı. 

Tatlıcılar'ın miras kavgası
 
Tatlıcı'nın ilk evliliğinden olan oğlu Taha Tatlıcı, mirasçı belgesi almak ve mirasın tespiti için iki ayrı dava açtı. Oğul Tatlıcı ayrıca babasının ikinci eşi Bengi Tatlıcı ile olan ve Yargıtay tarafından bozulan boşanma davasına da taraf olmak için dilekçe verdi. Geride herhangi bir vasiyetname bırakmadığı öğrenilen 9 çocuk 19 torun sahibi Şehmus Tatlıcı'nın mirasının vârisler arasında nasıl paylaşılacağı önümüzdeki günlerde belli olacak.
 
Habertürk

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Shell, BG Group'u satın aldı
03.09.2015 15:55
Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, dünyanın en büyük enerji şirketlerinden Shell'in BG'yi satın almasını onayladı.
TOKİ’den 786 konutluk kentsel dönüşüm projesi!
03.09.2015 11:15
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Niğde Efendibey Mahallesi’nde hayata geçireceği kentsel dönüşüm ve gelişim projesi ile 786 konut inşa edecek.
Evgör Mobilya’da akıllı sehpa dönemi!
03.09.2015 10:52
Evgör Mobilya, akıllı orta sehpa modelleriyle, özellikle küçük metrekareli ev veya ofisler için mekandan tasarruf sağlayan çözümler sunuyor.
Avrupa'nın en uzun minareli camisi Sırbistan'a yapılıyor
03.09.2015 09:33
Sırbistan'ın Sancak bölgesinde Avrupa'nın en uzun minareli, en büyük camisinin yapımı başladı.
Ant Yapı basınla bir araya geliyor!
02.09.2015 17:34
Yurtdışında bugüne kadar birçok ofis projesine imza atan Ant Yapı basınla bir araya geliyor.
Erbil, 1 Aralık'taki fuarla yeni Dubai mi oluyor?
02.09.2015 17:14
Fransa, Dubai, Körfez Ülkeleri derken Türkiye gayrimenkulleri yılın son ayına ikinci kez Erbil’de görücüye çıkarılacak.
Dubai'nin en pahalı apartmanı 32 milyon sterlin!
02.09.2015 17:00
Dubai'de 2017 yılında sona erecek olan One The Palm Jumeirah, 32 milyon sterlinlik fiyatıyla en pahalı apartman ünvanını aldı.
ABD'de inşaat projeleri hız kesmiyor!
02.09.2015 16:52
Türkiye’de kentsel dönüşümün de etkisiyle, inşaat sektörü ekonominin can damarı olarak görülürken, ABD’de de benzer bir durum yaşanıyor.
Beylikdüzü'nde 2 işçi göçük altında kaldı
02.09.2015 16:21
Beylikdüzü'nde bir apartmanın temel atma çalışması sırasında oluşan toprak kayması sonucu 2 işçi göçük altında kaldı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000