Nilgün Ertuğ, Cafe di Dolce’nin Bodrum Yalıkavak'ta ikinci şubesini bugün açıyor!

Nilgün Ertuğ, Cafe di Dolce’nin Bodrum Yalıkavak'ta ikinci şubesini bugün açıyor! Eski manken Nilgün Ertuğ’un sahibi olduğu, özel butik pastaları ile ünlü Cafe di Dolce’nin Bodrum’daki ikinci şubesi bugün açılıyor
 
Yazı Boyutu

İstanbul'da da iki şubesi bulunan, 2010'dan bu yana da Bodrum'da kişiye özel pastalar ve özel davetlere catering hizmetleri sunan Ertuğ, Yalıkavak-PalMarina'da açılan bu şubede hazırladığı ürünleri evlere ve teknelere de servis yapacak.

Gökhan Kimsesizcan/Hürriyet

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
Uşak’ın saray halıları artık evlere girecek!
24.04.2015 15:37
15. ve 16. yüzyılda sarayları süsleyen ünlü Türk halılarının benzerleri, Uşak Belediyesinin açtığı kursta dokunarak satışa sunuluyor.
Türkiye'den 10 varlık UNESCO Geçici Listesi'nde!
24.04.2015 14:06
Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, 10 kültürel ve doğal varlığın, UNESCO Dünya Mirası Geçici Listesi'ne girdiğini söyledi.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Hasan Dede Türbesi de dönüştü!
24.04.2015 09:55
İstanbul Eyüp’e bağlı Çiftalan köyündeki 600 yıllık geçmişe sahip Hasan Dede Türbesi de ‘kentsel dönüşüm’ misali yeniden inşa edildi.
Moment İstanbul’da fiyatlar ne kadar?
24.04.2015 09:50
AC Yapı imzasıyla Kartal’da konumlandırılan Moment İstanbul projesinde fiyatlar 275 bin liradan başlangıç gösteriyor.
Nevşehir'de kentsel dönüşüm için start verildi
23.04.2015 17:07
Nevşehir Belediyesi tarafından projelendirilen 'Merkez Kentsel Dönüşüm Projesi'nde tespit ve ölçüm çalışmalarına başlandı.
Yüksel Seramik'ten ahşap görünümlü Vintage serisi!
23.04.2015 16:25
Yüksel Seramik'in ahşap görünümlü Vintage serisi evlerinize modern çözümler sunuyor.
Bir lale halısı da Konya'ya!
23.04.2015 16:20
Kültürpark'ta 265 bin metrekarelik alanda 105 bin lale kullanılarak, Selçuklu motiflerinden halı oluşturdu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000