2015’in ilk yarısında şampiyon Maslak 1453 oldu!
Rizeli kardeşler paylaşamadıkları evi ikiye böldü!
Emlak Konut GYO'dan 6 ayda 3 milyar liralık satış!
Kağıthane 7000’de Ramazan'a özel yatırım fırsatı…
Eval İnşaat'tan Bahçeşehir'e değer katacak yatırım!

Nazlı Ilıcak'ın evinde düğün yapılacak!

Nazlı Ilıcak'ın evinde düğün yapılacak! Alpay Başaran ile Gaya Güldemir çifti, 29 Mayıs'ta Nazlı Ilıcak'ın Beylerbeyi'ndeki evinde düğün yapacak.
 
Yazı Boyutu

Alpay Başaran ile Gaya Güldemir'in evlilik tarihi değişti. Çift, 29 Mayıs'ta Nazlı Ilıcak'ın Beylerbeyi'ndeki evinde düğün yapacak.

Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Düzce’de 3.8 büyüklüğünde deprem
07.07.2015 09:19
Düzce’de bu sabah 08.08 sıralarında deprem meydana geldi.
Avrupark Bahçekent’te daireler 204 bin liradan başlıyor!
06.07.2015 17:29
Cihan İnşaat ve Konut Yapı tarafından hayata geçirilen Avrupark Bahçekent projesinde dilediğiniz her anı doğa ile iç içe geçirebilirsiniz.
İstanbul'daki Miniatürk'ün benzeri Eskişehir'e yapılacak
06.07.2015 15:49
Eskişehir'de yapımı süren ve Türk coğrafyasındaki yaklaşık 30 mimari eserin minyatürlerinin bulunduğu müze Eylül ayında yapılacak açılışa hazırlanıyor
Mersin'deki antik kentin caddeleri gün yüzüne çıkıyor
06.07.2015 14:28
Mersin'deki Soli Pompeipolis Antik Kenti'nde başlayacak olan kazı çalışmaları ile Roma dönemine ait sütunlu caddenin devamı ortaya çıkarılacak.
Rıza Sarraf'ın yalılarına ne olacak?
06.07.2015 13:36
Murat Bardakçı Habertürk gazetesindeki bugünkü yazısında Rıza Sarraf'ın Kanlıca'daki yalılarından söz etti.
Ali Ağaoğlu, Alaçatı'da tatil keyfi yapıyor
06.07.2015 13:04
Ali Ağaoğlu, yeni aldığı 47 metrelik yatıyla Ege kıyılarında tatile çıktı.
Akdeniz mimarisinin dokusu bu yaz evinizde!
06.07.2015 11:18
Ceramica Empoli serisi, mavi ve beyaz renklerin çarpıcı kombinasyonu ve özgün desenlerin kompozisyonu ile evlere Akdeniz havası getiriyor.
Çin'den flaş Türkiye uyarısı!
05.07.2015 13:47
Çin, Türkiye’ye seyahat edecek vatandaşlarını Türkiye’de yaşanan Çin karşıtı protestolara karşı uyardı.
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Hüseyin Belibağlı
Biraz mola verelim ama uzamasın
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000