Bayrak Towers'ın bir kulesi Arapların...
Tabliyeler denizden geliyor!
Kartal Platformu’ndan 2 milyar dolar yatırım
İzmir’de 312 milyon liralık dev satış!
Pine Homes Göktürk'te 450 bin liraya 1+1!

Kuzey Irak'ta inşaat fuarı yapılacak

Kuzey Irak'ta inşaat fuarı yapılacak Kuzey Irak Erbil'de düzenlenen inşaat fuarında belediyecilik, inşaat, zemin kaplama ve seramik şirketleri de yer alacak.
 
Yazı Boyutu

Kuzey Irak'ın Erbil kentinde 12-13 Temmuz tarihlerinde inşaat fuarı düzenlenecek. Fuarda belediyecilik, inşaat, zemin kaplama ve seramik fuarı şirketleri yer alacak.

Üçüncüsü düzenlenen fuara 200 yerel ve yabancı firmanın katılması, Türk inşaat şirketlerinin de fuara ilgi göstermesi bekleniyor. Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi'nin Irak raporuna göre, bu ülkede 100 milyar dolarlık onarım ve inşaat projesine ihtiyaç duyuluyor.

Irak inşaat sektörünün önümüzdeki yıllarda dinamik kalacağı öngörülüyor. Irak'taki inşaat ihtiyacı altyapı, su temini, atık su arıtma tesisi, elektrik santrali, hastane, okul ve konut inşaatı, karayolu, havayolu, köprü ve liman yapımı alanlarında yoğunlaşıyor. Türk firmaları Irak'ta 2007 yılında 545 milyon dolar tutarında 39 adet proje üstlenirken 2008 yılında bu rakam 72 adet proje ile 1,43 milyar dolara ulaştı.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Gaziantep'te dar gelirli aileler ev sevinci yaşadı
28.08.2015 11:10
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, büyük bir ilgi gören Mavikent Konutları'nın 4. etabında bin dar gelirli ailenin yüzünü güldürdü.
Yabancılar için konut yatırımı yasalarını gevşetti!
28.08.2015 10:41
Çin’de konut sektörüne daha çok destek sağlayabilmek için yabancıların konut alımını düzenleyen yasalar gevşetildi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000