Kuzey Irak'ta inşaat fuarı yapılacak

Kuzey Irak'ta inşaat fuarı yapılacak Kuzey Irak Erbil'de düzenlenen inşaat fuarında belediyecilik, inşaat, zemin kaplama ve seramik şirketleri de yer alacak.
12.07.2010 - 21:56
Yazı Boyutu

Kuzey Irak'ın Erbil kentinde 12-13 Temmuz tarihlerinde inşaat fuarı düzenlenecek. Fuarda belediyecilik, inşaat, zemin kaplama ve seramik fuarı şirketleri yer alacak.

Üçüncüsü düzenlenen fuara 200 yerel ve yabancı firmanın katılması, Türk inşaat şirketlerinin de fuara ilgi göstermesi bekleniyor. Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi'nin Irak raporuna göre, bu ülkede 100 milyar dolarlık onarım ve inşaat projesine ihtiyaç duyuluyor.

Irak inşaat sektörünün önümüzdeki yıllarda dinamik kalacağı öngörülüyor. Irak'taki inşaat ihtiyacı altyapı, su temini, atık su arıtma tesisi, elektrik santrali, hastane, okul ve konut inşaatı, karayolu, havayolu, köprü ve liman yapımı alanlarında yoğunlaşıyor. Türk firmaları Irak'ta 2007 yılında 545 milyon dolar tutarında 39 adet proje üstlenirken 2008 yılında bu rakam 72 adet proje ile 1,43 milyar dolara ulaştı.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000