Kanal İstanbul'un Küçükçekmece'den geçmesi netlik kazanıyor!

Kanal İstanbul'un Küçükçekmece'den geçmesi netlik kazanıyor! Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, Kanal İstanbul projesinin Küçükçekmece'den başlayarak devam edeceğini dile getirdi
27.07.2013 - 10:46
Yazı Boyutu

Küçükçekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay, Kanal İstanbul projesinin Küçükçekmece'den başlayarak devam edeceğini dile getirdi

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın seçim vaadi olarak dile getirdiği Kanal İstanbul Projesi'nin güzergahı netlik kazanıyor. Küçükcekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay yaptığı açıklamada Türkiye'nin en büyük projelerinden biri olan Kanal İstanbul'un rotasının kesinleştiğini belirtti. Başkan Yeniay'ın açıklamalarına göre Kanal İstanbul Küçükçekmece Gölü'nden başlayıp Altınşehir, Sazlıbosna Barajı, Şamlar Köyü ve Tayakadın üzerinden Karadeniz'e ulaşacak. Rota yüzde 99 burası olacak. Böylece İstanbul'un en önemli su kaynaklarından olan Terkos Gölü'ne de dokunulamayacak ve kanalın genişliği de 250 metre civarında olacak.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000