İzmir-İstanbul Otoyolu projesi hızla bitecek

İzmir-İstanbul Otoyolu projesi hızla bitecek Asrın projesi olarak tarif edilen İzmir-İstanbul Otoyolu projesi hızla tamamlanacak
25.05.2011 - 16:51
Yazı Boyutu

AK Parti İzmir Milletvekili Adayı ve eski Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu'nun şantiyesini ziyaret etti. Burada açıklama yapan Yıldırım, otoyol inşaatının İzmir ve İstanbul'dan eş zamanlı başlayıp eş zamanlı bitirileceğini söyledi. Dünyanın ekonomik krizle boğuştuğu dönemde dev projeyi hayata geçirdiklerini söyleyen Yıldırım, "Bu proje asrm projesidir. Dünyada bu büyüklükte 3 proje var.
Avrupa'da ise en büyük proje.
Birçok ülke böyle projeleri başlatamıyor bile" diye konuştu.


EN UZUN 2. KÖPRÜ
Hedefin otoyolu 5.5 yılda tamamlamak olduğunu belirten Yıldırım, "Projenin bir özelliği de dünyanın en uzun ikinci köprüsünün İzmit Körfezi'ne yapılacak olması" dedi. Proje ile 377 kilometre otoyol ve 44 kilometre bağlantı yolu, 30 viyadük, 4 tünel, 209 köprü yapılacak. 3 kilometre asma köprünün bulunacağı proje, yolu 140 kilometre kısaltıp İzmir-İstanbul arası ulaşımını 3.54 saate, Körfez geçişini 6 dakikaya indirecek. Taşıtların yakıt ve bakım giderleri 870 milyon lira azalacak.
 

İzmir'de otoyol şantiyesini ziyaret eden eski Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, kamulaştırma problemi olmayan yerlere öncelik verilerek yapım süresinin kısaltılacağını söyledi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000