Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nın adı 'Külliye' oldu!
Sapanca, son yıllarda Arap akınına uğruyor
İstanbul'da helikopter turuyla arsa avı!
Google'ın İstanbul'daki evini gördünüz mü?
3. Köprü'de Riva Tüneli'nin sonuna gelindi!

İŞTE TATLISES'İN EVİ!

İŞTE TATLISES'İN EVİ! İbrahim Tatlıses 12 yıllık sevgilisi Ayşegül Yıldız ile geçen hafta sürpriz bir şekilde evlenmişti. yeni evlilerin Büyükçekmece'de oturacağı saray yavrusunu andıran 4 katlı villayı ilk kez görüntülendi.
 
Yazı Boyutu

İbrahim Tatlıses'in 1 milyon dolara yeni aldığı göl manzaralı muhteşem villada sauna, Türk hamamı, yüzme havuzu ve asansör var.

3 Mart'ta uğradığı silahlı saldırı sonucu sol tarafı felç olan İbrahim Tatlıses, Almanya'dan getirteceği özel aletler ile villanın giriş katını küçük bir fizik tedavi merkezine dönüştürecek. 

İbrahim Tatlıses ile Ayşegül Yıldız önümüzdeki günlerde Amerika'ya balayına gidecek. Türkiye'ye döndükten sonra villaya taşınacaklar.

Star

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Rıza Sarraf'ın yalılarına ne olacak?
06.07.2015 13:36
Murat Bardakçı Habertürk gazetesindeki bugünkü yazısında Rıza Sarraf'ın Kanlıca'daki yalılarından söz etti.
Ali Ağaoğlu, Alaçatı'da tatil keyfi yapıyor
06.07.2015 13:04
Ali Ağaoğlu, yeni aldığı 47 metrelik yatıyla Ege kıyılarında tatile çıktı.
Akdeniz mimarisinin dokusu bu yaz evinizde!
06.07.2015 11:18
Ceramica Empoli serisi, mavi ve beyaz renklerin çarpıcı kombinasyonu ve özgün desenlerin kompozisyonu ile evlere Akdeniz havası getiriyor.
Çin'den flaş Türkiye uyarısı!
05.07.2015 13:47
Çin, Türkiye’ye seyahat edecek vatandaşlarını Türkiye’de yaşanan Çin karşıtı protestolara karşı uyardı.
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000