İşte Erdoğan'ın 7 Milyon TL'lik Villası

İşte Erdoğan'ın 7 Milyon TL'lik Villası Erdoğan'ın İstanbul Kısıklı'daki 5 bin lira kira verdiği villasının fotoğraflarını Sözcü Gazetesi yayınladı
05.09.2010 - 09:24
Yazı Boyutu

 
Kaynak: Mehmet Şehir / Sözcü
 

Başbakan Tayyip Erdoğan'ın İstanbul Kısıklı'daki havuzlu villasını, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu gündeme getirdi. Kılıçdaroğlu'na Başbakan değil kurmayları yanıt verdi. AKP Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin ÇelikErdoğan'ın Saklıbahçe Konakları'ndaki 7 milyon liralık villada kiracı olduğunu söyledi. Villanın tapusunun Erdoğan'ın oğulları Burak ve Bilal'e ait olduğu ortaya çıktı. Erdoğan ise havuzlu villaya 5 bin lira kira ödediğini açıkladı.

2 MİMAR 2,5 YIL ÇALIŞTI
Erdoğan'ın oturduğu villanın içinin görüntülerine Sözcü ulaştı. Erdoğan'ın arkadaşı Mehmet Gür tarafından inşa edilen sitedeki 11 villadan 5'i Başbakan ve ailesi için ayrıldı. Erdoğan ailesi, 2006'da bitmemiş olarak satın aldığı villaların dekorasyonuna başladı. AKP'ye yakınlığıyla bilinen 2 mimar, villaların dekorasyonunu 2,5 yılda tamamladı. Villada, altın kaplama musluklar, özel yapım İznik çinileri Avrupa Kraliyet arması ve Buda gözü figürü ile şans getirdiğine inanılan semboller kullanıldı
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000