Mars'a gitmek için 1 yıl yalnız kalacaklar!
Emlak Konut’tan Hoşdere’ye dev cami!
Aşçıoğlu ile Deyaar ortaklık anlaşması imzaladı
Krizdeki Ruslar Antalya'daki evlerini satıyor!
Filistin lideri Abbas’a 13 milyon dolarlık saray

Innovia 4. etapta inşaat izni ve imar durumu geçerliliğini koruyor!

Innovia 4. etapta inşaat izni ve imar durumu geçerliliğini koruyor! Yeşil Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı,Esenyurt'ta gerçekleştirdiği In projesinin 4. etabında bir aksama yaşanmadığını, konutların sahiplerine taahhüt edildiği tarihte teslim edileceğini duyurdu
 
Yazı Boyutu

Yeşil Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı, Esenyurt'ta gerçekleştirdiği Innovia projesinin 4. etabında bir aksama yaşanmadığını ve konutların sahiplerine taahhüt edildiği tarihte teslim edileceğini duyurdu. Şirketin açıklaması şöyle:

Innovia 4. Etap ile ilgili Şirketimizin inşaat ruhsatının geçerliliğini koruduğunu, herhangi bir imar probleminin yaşanmadığı ve bu doğrultuda projenin devam ettiği, projenin tesliminde gecikme yaşanması durumunda sözleşme şartlarının geçerliliğini koruyacağını kamuoyuna saygıyla duyururuz.  

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Moskova'ya yeni konut projesi!
01.09.2015 11:11
Moskova’da 1.7 milyar rublelik yeni konut projesi onaylandı.
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000